Tuesday, September 4, 2012

Re: RG2011... Sapa Budak Cuba Berak Kat Gambr DS Najib ?

 

Otak letak kat punggung kot. Tu yang punggung bertindak dulu sebelum sempat berfikir. 

Kaedah paling bangang untuk raih populariti segera. Bila dah matang esok tentu menyesal gambar tak senonoh dah tersebar seluruh negara 


From: Judge <hairulndt@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, September 3, 2012 8:25 AM
Subject: Re: RG2011... Sapa Budak Cuba Berak Kat Gambr DS Najib ?

 
Satu dari beribu-ribu.....tak payahlah nak kecoh
Tapi kebencian terhadap rosmah rasanya lebih dari itu....
On Sep 2, 2012 9:24 PM, "Cucu Buluhbetong" <cucu_buluhbetong@yahoo.com.my> wrote:
 

http://buasirotak.blogspot.com/2012/09/ritual-berak-gambar-najib.html

 

 

/var>

Ritual berak gambar Najib

Tukang Merepek: Prince of Noob
Salah satu kenapa perhimpunan2 seperti Janji Demokrasi tak patut dilakukan, sebab akan wujud orang2 bodoh yang akan buat kerja2 tak bertamadun. Sebab tu aku tak sokong apa jua jenis demonstrasi yang cuba dilakukan di Malaysia, atas nama aman sekalipun, kerana seperti yg aku dah cakap dalam entry dulu2 pasal perhimpunan Bersih 3.0, demo mansuh PTPTN dan demo anti-LBGT dan himpunan wanita suara perubahan sebelum ini, akan wujud manusia2 bebal yang tahap mentaliti dan emosinya terlalu rendah dan lemah untuk memahami erti perhimpunan aman yang sebenar.



Aku tak peduli korang nak pakai baju kuning ke, berarak beramai2 tengah2 jalan ke, nak tengok bunga api ke, nak dengar puisi ke, nak pergi konsert merdeka ke, nak melaung merdeka bersama Najib ke, tapi tolong jangan buat benda2 bodoh di khalayak ramai. Ini gua ambik dari Amenoworld dan dia ambil dari Gossip rakyat. Ada seorang budak Melayu Islam bangang ntah tengah buat ritual apa pi bukak seluar tunjuk bontot depan orang ramai dan cuba berak atas gambar Najib, Rosmah dan lain2 pemimpin BN, tapi mungkin sebab tak lawas, dia hanya dapat kencing je. Dan dari info yang diperolehi dari blog Amenoworld tu, ni adalah maklumat pasal budak tu.


Kalau search kat Facebook "alice sakai" sekarang, dia dah delete facebook akaun dia so korang takkan jumpa. Tapi malangnya, aku sempat bukak waktu ia wujud... Kantoi sudah... Ni facebook dia.


Ok memang ada gaya seorang sakai.

Sisi jambu alice sakai a.k.a Ammar. Nampak macam berpelajaran, ada harapan pergi jauh.

Memang penyokong PR, so tak mungkin SB upahan UMNO.

Info ni dari Amenoworld, bukan aku pandai2 cari. Dan apabila dia delete akaun Facebook dia menguatkan lagi yang tayang bontot tengah jalan tu adalah dia. Nak lari ke mana? Lain kali nak jadi bodoh jangan ada akaun Facebook ya. Kelak diri sendiri yang malu. So kawan2 ko dah tau yang ko suka tayang bontot dan berak tengah jalan. Jangan kerana kebodohan beberapa orang menyebabkan seluruh Pakatan Rakyat dan peserta perhimpunan tercalit dengan kebusukan yang dilakukan korang.

Ni pengajaran buat yang lain. Sebelum rasa nak buat kerja2 bodoh, fikirkan kemungkinan untuk indentiti korang tu terdedah amat tinggi, lagipun sekarang ni zaman internet, kejap je benda tersebar. Hacker Malaysia pun ramai, so memang susah nak lari. Belajar dari kes2 dulu.

Selain dari ritual berak, ada juga ritual pijak gambar pemimpin secara beramai2. Tak kira la gambar Najib ke Rosmah ke, pijak gambar orang lain adalah satu perbuatan yang sangat tidak matang dan kebudak2an. Jangan kata Najib, sapa2 pijak gambar Anwar atau kencing kat gambar Nik Aziz pun aku keji. Cuba bayangkan gambar kepala bapak dan mak korang dipijak secara beramai2 korang marah tak?

Ritual memijak gambar Najib beramai2.

Bersungguh2 budak baju merah bertopeng ni pijak. Sekolah dah habis ke dik?

Ni pun satu jugak seorang cina tua dahi jendul perut boroi bersungguh2 lompat dan pijak gambar Najib.

Secara lemah lembut je amoi cina baju merah berbotol air ni pijak gambar Najib. Sikalang 1Malaysia sudah tahu maa u pijak gambar itu Najib Lazak woo...

 
 
 
 
 
 
 
 




__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment