Friday, September 28, 2012

RG2011... Fw: KANTOI! Gadis Dalam 'Jet Peribadi Anwar'

 



 
 
KANTOI! Video Gadis 'Solehah' Dalam 'Jet Peribadi Anwar' Tersebar!
 
selatanonline
Blog jalanpulang1978.blogspot.com



Isu mengenai sebuah jet yang dikatakan sebagai 'Jet Peribadi Anwar' ini telah mula dijadikan isu pada 23 September 2012 yang lalu iaitu pada hari Ahad setelah Naib Presiden PKR, Tian Chua menyebarkan beberapa keping gambar Anwar Ibrahim dan beberapa pemimpin Pakatan Rakyat sedang berada di dalam jet peribadi yang disewa tersebut.
Sama ada suratan atau kebetulan.. hanya Allah yang maha mengetahui..
 
Setahun yang lalu, pada tarikh yang sama iaitu 23 September 2011, 'T' Jet yang dinaiki oleh Anwar Ibrahim dan rombongannya itu juga telah menerbangkan seorang Menteri dari UMNO. 

Dalam penerbangan dari Subang ke Alor Setar itu Menteri dari UMNO telah diiringi oleh beberapa orang gadis jelita. 





Mereka telah diterbangkan oleh 'T' Jets (Dassault Falcon N990BB) yang dikenali sebagai "Jet mewah Peribadi Anwar" oleh pencacai-pencacai UMNO kini. 






Gadis-gads jelita itu telah diterbangkan secara eksklusiff bersama Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Jamil Khir Baharom bagi pengambaran program reality TV 'Solehah'.


Di mana Jamil Khir yang juga 'Menteri Agama' akan merasmikan pelancaran program realiti TV tersebut pada sebelah malamnya di Alor Setar. 





Jamil Khir yang diterbangkan oleh jet tersebut adalah tetamu kehormat pada bagi majlis sambutan Hari Raya yang berlangsung di Alor Setar itu..


Wah!! Jamil Khir pun terbang dengan 'Jet Peribadi Anwar' rupanya.. pencacai UMNO tak mahu kutuk dia ke?
 
Posted by ahmadi

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment