Tuesday, September 18, 2012

Re: RG2011... SKMM Minta Google Buang Klip Video Anti-Islam

 

bila budaya barat telah mendarah daging...
amatlah sukar untuk menerima nilai-nilai
kehidupan islam...semua yang berkaitan islam dipandang hina...sapalah mak bapak budak ni..


2012/9/19 hazriza <hazriza@soem.sharp-world.com>
 

Hat tu hampa kalut, hat ni…awat x kalut pun….awat x p tangkap blogger yg hina Islam jugak nie…..

Pencacai Umno Menghina Kesucian Kaabah

mafiaboss2u.blogspot.

MAFIABOSS

 


Demi untuk kerja-kerja menjilat untuk mencari makan dengan rezeki haram,pencacai Umno ini sanggup menghina Kaabah ketahap sedemikian rupa.CyberTrooper Umno yang selama ini kerjanya hanya dengan menabur fitnah dan membuat artikel-artikel sampah tanpa fakta dan ilmu telah melangkah lebih jauh dengan bertindak seperti orang munafik.Jangan jadi terlalu bodoh kerana politik sehingga sanggup menggadaikan akidah dengan sewenangnya menghina agama sendiri, tapi oleh kerana rasanya pemilik facebook bernama Pak Nik Wan kundur itu seorang kafir.Perangai pencacai umno ini memang sebijik macam Syaitan yang dikenali.Kita amat bersetuju dengan kata-kata Dr Mahathir aka Bapak syaitan yang dikenali  tempohari adalah amat tepat sekali.Ternyata UMNO adalah Syaitan yang dikenali dari dulu,kini dan selamanya.

Kalau tak lama dulu kita pernah dengar kisah hajjah Sit Alwajura, sekarang kita telah kenal pasti seorang lagi syaitan, memang syaitan ini dikenali. dengan selamba tanpa segan silu dia meletakkan sekeping gambar yang menghina kaabah.

Sudah pastila Syaitan ini bukan beragama islam, mungkin silap mak bapaknya tidak tahu mengajar anak menghormati agama, hanya orang gila sahaja merasakan dia kebal dalam kubur nanti bila dipalu malaikat kerana menghina Kaabah.

Menggantikan kaabah dengan gambar Tuan Guru Nik Abd Aziz adalah perbuatan cukup melampau, kerana umno ini memang mengajar pengikutnya menjadi bodoh, syaitan yang dikenali ini tidak langsung bersalah menghina gambar kaabah tersebut demi kepentingan politik.

Jangan jadi terlalu bodoh kerana politik sehingga sanggup menggadaikan akidah dengan sewenangnya menghina agama sendiri, tapi oleh kerana rasanya pemilik facebook bernama Pak Nik Wan kundur itu seorang kafir, maka tidak lah menghairankan perlakuaan yang dilakukan olehnya. orang kata kafir harbi ini wajib dimusuhi oleh umat islam.

Perkasa dan hassan ali juga diminta buat demo segera dihadapan balai polis seluruh negara kerana pencacai umno ini menghina umat islam bukan sahaja di negara ini, tapi umat islam keseluruhannya, jika tiada tindakan dari perkasa dan hassan ali, jelas mereka menghalalkan perbuatan ini atau mereka terlalu takut dengan syaitan ini.

Nak lihat facebook syaitan yang dikenali ini?.. sila klik disini...

 

·  Umi Hani · Top Commenter · Congsam, Kampar

Semakin bodoh tahap pemikiran pencacai umno nih..

·  

Klang Town

mereka ni perlu di perangi...

 

·  

Che'Gu Jux Libya

nate pencacai UMNO ni bangsat sengoti....kalu sapa tahap berani edit gamba kaabah ni meme demo kelas2 bakar api dok lut la.......mung ingat tuhan takut ko mung ko BODO....

 

Lan Kodiang · Top Commenter · Suling air laut at Atlantic Ocean

ramai2 buat laporan polis! memang laknat la sapa2 yang buat keja ni!

 

 

 

 

 

PETALING JAYA: Pelopor enjin carian internet - Google menerima aduan rasmi dari Malaysia yang meminta membuang klip filem kontroversi anti-Islam Innocence of Muslimsdaripada laman YouTube.

Ketua Bahagian Komunikasi dan Perhubungan Awam Google Malaysia, Zeffri Yusof berkata, mereka menerima aduan dan permintaan rasmi daripada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan mengesahkan kedua-dua pihak sudah mengadakan perbincangan untuk tindakan selanjutnya.

"Google berpegang teguh kepada undang-undang di setiap negara. Jadi (kita) akan bertindak berdasarkan aduan rasmi daripada badan kawal selia," katanya.

Zeffri bagaimanapun berkata badan kawal selia berkenaan perlu menyatakan butiran undang-undang atau peraturan kecil sedia ada yang dilanggari apabila membuat aduan.

Pengerusi SKMM, Datuk Mohamed Sharil Tarmizi mengesahkan bahawa suruhanjaya itu telah membuat aduan rasmi kepada Google.

"Kami telah berbincang dengan Google dan meminta mereka untuk membuang klip berkenaan," katanya.

Sedutan filem, Innocence of Muslims arahan Sam Bacile, yang disiarkan di YouTube mencetuskan kontroversi apabila menggambarkan Nabi Muhammad tidur dengan ramai wanita, pembunuhan kanak-kanak dan mendakwa keldai sebagai haiwan Islam pertama.

Filem tersebut turut dilaporkan akan digunakan oleh ekstremis anti Islam, Terry Jones yang pemah mencetuskan kontroversi cuba membakar Al-Quran untuk kempen membenci Islam di Amerika Syarikat.


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment