Wednesday, September 19, 2012

RG2011... iklan: Program Kuliah Executive Master in Business Administration (EMBA)

 

Salam kepada tuan Moderator, mohon kebenaran untuk menyiarkan berita gembira ini. Terima kasih diucapkan.

‎'Menuntut ilmu adalah taqwa. Menyampaikan ilmu adalah ibadah. Mengulang-ulang ilmu adalah zikir. Mencari ilmu adalah jihad.' (Imam Al Ghazali)

'Education is the passport to the future, for tomorrow belongs to those who prepare for it today.' (Malcom X)

Salam rakan2 sekelian, adakah ada diantara kita yang berminat untuk melanjutkan pelajaran didalam program Executive Master in Business Administration (EMBA)?
Program ini adalah yang ulung kali diadakan oleh pihak Open University Malaysia (OUM) dan pengambilan pelajar yang pertama untuk sesi kelas December 2012 telah pun dilancarkan. 

Module-module pelajaran yang ditawarkan amat bersesuaian bagi individu-individu yang telah bekerja. Sesi pelajaran juga tidak membebankan, pembayaran yuran yang amat fleksibel dan juga tenaga pengajar yang bertauliah dan berpengalaman.

Alhamdulillah saya telah pun mendaftar untuk program EMBA ini dan saya berharap akan ada rakan-rakan diruangan ini yang berminat untuk mengikuti program EMBA ini bersama saya pada bulan December ini. 

Jika ada rakan-rakan yang berminat dan ingin mengetahui lebih lanjut mengenai program EMBA ini, sila hubungi 017-363 3976 (Azmin).
 

Sekian terima kasih.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment