Tuesday, September 18, 2012

RG2011... RANTAIAN MANUSIA TERPANJANG (HUMAN CHAIN) 355 KILOMETER

 

ORANG RAMAI dijemput menyertai rantaian manusia terpanjang di dunia untuk keamanan bermula dari Changkat Jering, Perak dan berakhir di Putrajaya sejauh 355 kilometer melalui Beruas, Bagan Datuh, Teluk Intan, Sitiawan, Sabak Bernam, Kuala Selangor, Shah Alam dan Puchong pada 21 Oktober 2012 (Ahad) jam 9.30 pagi anjuran Ziarah For Peace Movement dengan kerjasama Sekretariat Gabungan NGO Melayu Islam dan NGO 1Malaysia. 

Kepada yang berminat sila sms Nama, Tarikh lahir, Pertubuhan, Jawatan, Alamat dan Nombor HP ke 016-31012001, 017-7192000, 012-6546465 atau E-mel: angahku_01@yahoo.com atau log on www.ziarahforpeace.org untuk mendaftar secara on-line.

Terima kasih.
HAJI NASERON ISMAIL
Pengarah Program


ZIARAH FOR PEACE MOVEMENT . SEKRETARIAT GABUNGAN NGO MELAYU ISLAM . PERTUBUHAN SENI SILAT IKATAN KALAM MALAYSIA . MALAYSIAN MARTIAL ARTS GRANDMASTERS ASSOCIATION . ALUMNI MALAYSIA . ALUMNI UiTM . DEMOKRATGROUPMALAYSIA...

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment