Thursday, September 20, 2012

RG2011... Terima Kasih ANWAR IBRAHIM...

 

Inline image 1

Terima Kasih ANWAR IBRAHIM... Masa Anwar Umum 1 Malaysia Cuti Umum Buat Negeri Pakatan Rakyat Dan Syor kepada Kerajaan, Dengan Lantas Pemimpin2 UMNO / Ahli Akademik Menolak Dengan Pelbagai Alasan Kononnya Cukuplah Cuti 31 Ogos Sahaja, Malaysia Terlalu Banyak Cuti Umum Dan Pelbagai Lagi... Itu Masa Zaman Tun Abdullah Yang Turut Tak Bersetuju 16 September Diisytiharkan Cuti... Maka, Proffesor Kangkung Tidak Ketinggalan Dengan Mengampu Pak Lah Dan Membidas Cadangan ANWAR Dengan Mengatakannya Cadangan ANWAR "TIDAK RELEVAN".... Namun, Bila DS Najib Jadi PM & Umum Cuti Pada 16 September, Mereka Yang Kritik Inilah Yang "Menjilat Kembali Ludah Mereka" Dengan Bersungguh2 Memuji Tindakan Kerajaan DS Najib Yang Iktiraf Cuti Untuk Penubuhan Malaysia... "KAKI AMPU" Memang Takda Pendirian... Akhirnya, DS Najib Yang Diangkat Hero Oleh Puak=Puak "Pembodek"... "LEMBU PUNYA SUSU, SAPI DAPAT NAMA".... ::.kikiki.:: — with Firdaus Rahman Sultan, Muammar Umie, Jongkang Jongkit and Arifin Kamarudin.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment