Thursday, May 2, 2013

RG2011... Insaffla.............

 


Sikap anggota polis yg pro umno.. setiap anggota polis dilarang berpolitik.. kerana terlalu fanatik membenci Pakatan rakyat ..Sanggup share di wall dengan niat mahu mengaibkan Datuk mustafa Ali, Mat Sabu dan Datuk Sri Anwar.. Dia yg bukan rakan fb saya ..malah tak pernah terlintas pun utk mengintai-intai fb dia tiba2 datang ke wall saya dengan kata2 kesat seperti di dlm gambar.. Dia serang saya ok lagi.. Tetapi kenapa libatkan suami saya yg tak tahu apa2 malah suami saya tidak pernah ambil tahu pasal politik..kenapa perlu menghina suami saya dengan siap mengugut akan tukarkan suami saya..apa salah suami saya pada dia..dan apa salah saya pada dia ..Marahkan saya kerana menyokong Pakatan Rakyat sanggup kata saya macam tu..Dan suami saya pun turut kena tempias..sedangkan dia bukan satu tempat kerja dengan suami saya..Dia di Bukit Aman ..Suami saya di Pahang...apa hak dia utk menggertak suami saya yg tak menahu apa2...siap letak nombor badan lagi utk menukarkan suami saya dibahagian lain..inikah sikap seorang anggota polis berpangkat sarjan..taksub dengan politik sanggup menganiaya orang..

Inline image 1

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment