Sunday, February 13, 2011

Re: RG09... Washing Machine

 

 
saya pun mengalami masalah yang sama dengan mesin basuh toshiba saya. salur air bawah mesin tue koyak. nak cari spare part, tp tak tahu kat mana....ada sapa2 leh bantu?

"JUST SHARING....NO HEART FEELING"
-anja_ein-
Pandan Indah
Sila layari : http://anjaein.fotopages.com


--- On Sat, 12/2/11, Mohd Fazila <mfazila@gmail.com> wrote:

From: Mohd Fazila <mfazila@gmail.com>
Subject: Re: RG09... Washing Machine
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Saturday, 12 February, 2011, 11:44 AM

 
tgk kegunaan ler, kalau nak basuh toto sekali sekala, beli yg 11 kilo..hua..hua..hua...
aku basuh toto anto jew kat dobi, rumah pakai 8.5 kilo, brand toshiba aquawash manual, problem yg aku punyer nie dalam masa 5 tahun nie, dah 2 kali tercabut knob buang air..haa..haa...repair sendiri aje, jimat belanja..

2011/2/12 hayata man <hayata_man@yahoo.com>
 
sy setuju dgn saudara mansor... coz sy bg pd kakak sy washing mechine toshiba, smpai skg masih elok..dah 10 thn guna...



From: mansor shukor <mannys22000@yahoo.com> Sent: Sat, February 12, 2011 7:42:19 AM
Subject: Re: RG09... Washing Machine

 
Saya cadangkan beli jenama toshiba atau buatan/jenama dari jepun. Berdasarkan dari pengalaman sy yg pernah guna washing machine korea -samsung, ada masalah dan tak tahan lama. manakala jepun tahan lama, sy tukar baru utk capacity besar. washing machine toshiba tu saya guna samapi body dah karat tapi masih bole berfungsi spt biasa.


From: Manja Sayang <manjasayang48@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Tue, February 8, 2011 11:22:17 PM
Subject: RG09... Washing Machine

 
Saya ingin beli washing machine.  Mintak tolong pendapat dan pandangan respeks group.  Maaf kalau menganggu.  Mana satu jenama yang bagus tahan lama dari experience sendiri... mesin apa yang bagus.  Jenama LG atau Toshiba yang bagus?  Apa ciri ciri yang patut saya cari?
 
 
Terima kasih
 
Manja.


Don't pick lemons.
See all the new 2007 cars at Yahoo! Autos.


Don't get soaked. Take a quick peek at the forecast
with theYahoo! Search weather shortcut.




--
Regards,

Mohd Fazila Ahmad



__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment