Wednesday, February 23, 2011

RG09... Surat Terbuka untuk Aizat Fikri anak MP Kuala Nerus

Surat Terbuka untuk Aizat Fikri anak MP Kuala Nerus
Posted on Tuesday, February 22 @ 06:00:00 PST
Dilulus untuk paparan oleh Juragan

E-Mel Pembaca Oleh: salehgong

"Salam,beberapa hari lepas pak leh telah menerima satu email yang bertajuk surat terbuka,kandungannya begitu menarik kerana ianya adalah luahan hati seorang pemuda yang sedih dan kesal tentang tingkah laku anak pemimpin kita,jadi pak leh tergerak hati untuk paparkan kan disini.

'Assalamualaikum,kepada manusia yang bernama Aizat Fikri anak Ahli Parlimen Kuala Nerus Terengganu.Beberapa malam lepas,saya telah diarahkan oleh bos syarikat saya untuk menemui seorang klien kami,pertemuan itu diadakan di sebuah kelab di Sunway,iaitu MOS.Sememangnya bukan suatu tempat yang saya ingin kunjungi kerana secara jujurnya itu ada pertama kali saya menjejakkan kaki ke tempat-tempat sebegitu.

Semasa ingin menunggu giliran untuk masuk,saya nampak dengan mata dan kepala saya sendiri,sebuah kereta VW merah bernombor plat CBA2 tiba didepan lobby kelab itu,yang keluar dari kenderaan itu adalah 2 orang lelaki,salah seorangnya adalah anda Aizat Fikri.Seharusnya anda tahu yang anda adalah anak seorang pemimpin negara,anda sepatutnya tidak hadir ke tempat-tempat seperti itu,malah anda kelihatan seperti sudah biasa kesana,apabila saya melihat beberapa pengawal kelab itu mengiringi anda masuk tanpa perlu beratur.

Apabila saya memasuki kelab itu,saya cuba mecari anda,tetapi tak jumpa,kemudian saya nampak anda turun dari bilik VIP bersama beberapa rakan anda dan juga anda sedang berpelukkan dengan seorang gadis.Alangkah sedihnya saya dan meluat apabila saya melihat anda menari bersama gadis itu dengan penuh sentuhan fizikal,anda menyentuh seluruh tubuh gadis itu begitu juga dengan gadis itu yang menari bersama anda.

Apabila saya ingin pulang,kelihatan anda juga beredar dari tempat itu,dan anda menuju ke kereta anda,tetapi bukan bersama lelaki yang datang bersama anda,tetapi dengan gadis yang menari bersama anda,yang sudah mabuk dan tidak mampu berjalan dengan butul,dimana ketika itu anda memapahnya ke dalam kenderaan anda.Sebenarnya saya faham,anda masih muda,dan itu adalah aktiviti yang anda rasakan seronok,tetapi anda perlu faham,anda adalah anak seorang pemimpin yang berjasa kepada rakyat,anda perlu menjaga tingkah laku anda,malah anda pula datang dari negeri pantai timur yang penuh dengan adat dan budaya tradisional.Jika benar spekulasi tentang anda akan mengahwini pelakon Tiz Zaqyah,saya berasa kasihan kepadanya kerana sikap anda langsung tidak padan untuk menjadi seorang suami,tentunya Tiz akan merana jika berkahwin dengan anda.

Saya berharap anda akan berubah dan tumpukan kepada perkahwinan anda,kerana perkahwinan bukanlah suatu perkara yang boleh kita permainkan.Saya benar-benar berharap anda akan berubah.'"

 
Forum : respeks
Facebook : respeks
Weblog : respeks_group
Weblog higoat : Mr_higoat
Daftar Ahli Online : Daftar Online
Senarai ahli seluruh dunia : Senarai ahli




No comments:

Post a Comment