Wednesday, March 23, 2011

Re: RG09... Tutup : Dia dah mengaku...

 

Pemimpin poltik malaysia sekarang mempunyai nafsu syahwat yang kuat dan pelik...

2011/3/24 Norwati Jamaludin <norwati@doe.com.my>
 

Sebagai rakyat Malaysia "melayu Islam" saya sangat2 sedih dan kecewa sesangat dengan perangai pemimpin2 Malaysia yg tak bermaruah. Inikah perangai mereka2 yg telah diberikan "kepercayaan" untuk memimpin?

 

Dan dengan sewenangnya mengakui perbuatan zina, sekedudukan dan bermanja2an tanpa ikatan yg sah?

Patutkah mereka ini dipuja hanya kerana "sedikit kebaikan" yang telah di hulurkan dgn penuh kepercayaan oleh rakyat, dan sebenarnya mereka menggunakan kelebihan atas nama "pemimpin yg dipilih" untuk membuat onar adalah "seperti anjing2 yg menghidu taik"?

Tidak cukup2kah menghinakan antara sesame islam sebleum, semasa dan selepas pilihanraya? Inikah pemimpin yg menjerit2 mengajak kepada "perpaduan"?

 

Tapi lihatlah.. sejak sebelum sehingga selepas pilihanraya maish lagi tidak berpadu? Masih lagi menghinakan pihak lawannya yg kalah, masih lagi menginjak2 dan mengaib2kan musuh politiknya yg sebangsa dan seagamanya.

 

Mengapa begini umat islam di akhir zaman ini?

 

Kepada semua umat Islam di Malaysia ini (tak kiralah apa fahaman politik kita), hendaknya selepas pilihanraya, kita wajib bersatu dan berpadu).

Atau kita akan menjadi seperti negara2 arab yg sekarang ini? Pemimpin yg dictator dan kotor akhirnya menjadi mangsa "polis dunia"?

 

 

"Berbuat baik berpada-pada, buat jahat jgn sekali2". Mana perginya prinsip ini?

 

 

 

 

From: respeks_group@yahoogroups.com [mailto:respeks_group@yahoogroups.com] On Behalf Of abi umar
Sent: Thursday, March 24, 2011 10:57 AM
To: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: RG09... Tutup : Dia dah mengaku...

 

 

Ketua UMNO Gombak sudah mengaku gambar panasnya
Posted on Friday, March 18 @ 10:06:18 PDT
Dilulus untuk paparan oleh aya
BeritaOleh Milo Suam

Semalam Blog MiLo SuaM telah mendedahkan sekeping gambar panas Ketua UMNO Gombak bermesra dengan kekasih gelapnya di dalam sebuah hotel, rujuk link ini [Gambar Panas]. Hari ini daripada maklumat yang diterima dari blog Tawan Malaysia, tuan punya diri dikatakan sudah mengaku bahawa gambar itu sememangnya adalah gambar dirinya [Tawan Malaysia].

 

 

ReJaM© tiada niat nak aibkan beliau, tapi pemimpin begini memang sewajarnya didedahkan agar tidak terus memperbodohkan rakyat dengan lagak pejuang Islam kononnya. Memandangkan beliau sudah mengaku, maka cukup sampai di sini pendedahan ini, tiada lagi gambar untuk mengaibkan beliau akan didedahkan.

 

Beliau dikatakan akan menghadap Ketua Perhubungan UMNO Selangor Dato Noh Omar dalam sehari dua ini secara gentlement memandangkan ini merupakan "skandal terbesar UMNO Selangor".

 

 

ReJaM© "Pemimpin-pemimpin dan semua ahli politik tak kiralah parti apa, INGAT! Anda sentiasa diperhatikan..."



--


Laman web : Susu kambing hi goat
Berminat untuk jadi ahli : Sila ke web : Daftar ahli

 


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment