Saturday, March 26, 2011

RG09... To ALL FRIEND in Group....

 




Assalammu'alaikum waramahtuhllahi wabarakahtuh...

Ya Allah...
Hanya Engkau sahajalah yang mengetahui apa yang telah tertumbuh subur dikedalamanku...
Ya Allah...
Engkau mengetahui semua itu...
Kerana semua itu Engkau yang memilikinya...
Engkau memberi pada hamba2mu yang engkau petunjukkan...
Ya Allah...
Engkau mengetahui apa yang telah aku hajatikan...
Ya Allah! Engkau mengetahui perasaanku...
Hatiku...Imanku...
Ya Muhaimin...Jika aku jatuh hati...
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang tertaut padaMu agar cinta nafsuku ini selamat jatuh hanya untuk dia seorang,untuk orang yang mendoakan hati cinta nafsuku ini...
Ya Rabbana...
Jagailah hatiku agar melabuhi hanya untuk dia seorang,pada orang yang mendoakan hatiku ini...
Ya Rabbul Izzati...
Jika aku rindu,rindukanlah aku pada dia seorang,orang yang mendoakan rinduku ini,dia adalah syahid yang aku rindui...
Ya Muhaimin...
Lapangkanlah dan per ringkaskanlah  perjalanan perjuanganku agar tidak tertatih panjang, dan jatuhkanlah peralananku kedalam jalan yang selamat dan pendek agar seruanku berlipat ganda menyeru Manusia ke jalanMu...
Ya Allah...
Ya Tuhanku,kekasihku yang aku cintai dan aku sayangi...
Engkau halalkanlah kekasih cinta syahidku itu merinduikan diriku...
Jika dia melampaui, izinkanlah hanya untuk diriku sahaja...
Biarlah cinta hakiki dan rindu abadi dan kasih sejati kami,kami serahkan semuanya hanya untukMu Ya Allah...
Ya Allah yang Maha Mulia...
Kurniakanlah sahabat cinta syahidku ini keselamatan dan kebahagiaan,kedamaian hidup di dunia dan juga di akhirat kelak...
Ya rabbul Izzati...
Hatiku cukup bahagia sejak mengenali diri sahabat cinta syahidku ini...
Ya Allah...
Lindungilah sahabatku ini dan jagailah setiap langkah kakinya walau dimana dan kemana juga dia pergi dan berada...
Ya Allah yang pengasih dan penyang...
Syukurku...
Syukur Alhamdulillaah ya Rabbul alamin...
Aaamin...
Have a Happy Saturday...
And...
  ...

 

 

AnD
HAPPY WEEKEND

 

 

 




















__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment