Wednesday, July 31, 2013

RG2011... Berita dari FB: Bedak tanaka tak berdaftar dengan KKM?

 

Copy dari FB member yang dishare dari link kat bawah tu..

Wallahu A’lam.

 

Bedak tanaka tak berdaftar dengan KKM?

Testismoni ND tu sebenarnya edit?

 

ps: Kalau nak tau pandangan yg tak berat sebelah, kena tanya pandangan pakar yg takde apa2 kepentingan dalam produk tersebut.

Contoh, kalau tanya Dr. Romzey tentang produk yg dia keluarkan atau yg dia jual, kompom dah tentu dia akan kata bagus, takde cacat cela..

Harap maklum.

 

 

“Assalamualaikum wbt, kepada semua warga fb, bedak tanaka ni ialah produk yg tidak berdaftar dgn kkm,ia ialah produk myanmar yg org myanmar sndri pun xbrp nak pakai,byk kami rampas dr stor kotor mereka. Tp dikalangan kita amik cream ni mcm mkn nasi. Berduyun2 guna smpi xfikir tntng kandungannya. Sewaktu sy bgtau seorang pnjual ni, apa yg dia jwb?xbdftar?eh ni tanaka, nora danish pakai.subhanallah,smpi ke tahap tu cetek ilmu,xfikir lgsg gmbr itu adalah gmbr edit. Sungguh mudah kita ditipu oleh org. Ada byk lg produk tipu terutamanya figure up, yg disahkan megndungi racun. Amiklah tahu ttg apa yg anda mkn atau guna,jgn jd manusia yg mudah ditipu.kesemua produk ni dirampas dan didakwa di mahkamah. Berjaga2..anda boleh tnya pihak frmasi sblm menggunakan sesuatu produk.testimoni ialah salah satu cara penipuan...semoga kita lbh berakal dlm memilih brg yg kita beli”

 

Link penuh : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201483141901839&set=a.1559074818187.73712.1274762649&type=1

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment