Wednesday, July 31, 2013

RG2011... KALAU AKU KAYA! awi rafael ft altimet

 

Bila aku kaya

Hari hari hari raya hahahahaha...

 

 

Lirik:

Kalau aku kaya

Kalau aku kaya

 

[Altimet]

Aku nak gaya hidup aku berubah

Alangkah indah kalau dah tak susah

Jadi pemilik bukan sewa rumah

Makan tak habis minum tak sudah

Bil api air semua bayar awal

Tulis cek selamba tak risau batal

Masuk dalam bank semua melopong

Dalam akaun ada banyak 0 0 0 0 0

 

Dan kalau aku mampu

(jangan pening kepala, Aku betulkan semua lubang atas jalanraya)

 

Buat suka hati aku

(Kamu tak perlu risau, Aku beli semua pokok janji bumi kekal hijau)

 

[Awi Rafael]

Kalau aku kaya

Hari hari hari raya

Bil-bil jiran keluarga

Aku belanja selamba

Kalau aku kaya

Aku beli segalanya

Bungkuskan semua

Hadiahkan pada mama

 

Kalau aku kaya (kalau aku kaya,kalau aku kaya)

Kalau aku kaya (kalau aku kaya,kalau aku kaya)

 

[Altimet]

Aku gajikan driver

Nama dia Schumacher

Dia panggil aku sir

Aku panggil dia der

Der, tolong hantar mak aku pegi pasar

Belikan nasi lemak

Boss engkau dah lapar

 

Aku belikan Kim K, kain lebih

Pesan dia tolong tutup aurat, terima kasih

Beats by Dre

Next beat by’Ye

Tiap show pakai J’s

Hypeman aku Jay

Biar aku belanja, subsidi gula

Korang kena kencing manis tanggung rawatan semua

Pening apa semua benda aku yang sponsor

Kalau korang takut trafik kita naik helikopter

 

Dan kalau aku mampu

(jangan pening kepala, Aku betulkan semua lubang atas jalanraya)

 

Buat suka hati aku

(Korang tak perlu risau, Aku beli semua pokok janji bumi kekal hijau)

 

[Awi Rafael]

Kalau aku kaya

Hari hari hari raya

Bil-bil jiran keluarga

Aku belanja selamba

Kalau aku kaya

Aku beli segalanya

Bungkuskan semua

Hadiahkan pada mama

 

Aku beli serba satu (Heh aku beli dua)

Eleh aku angkat lima (Wei aku borong semua)

Bagitahu jiran lama (Sewa mereka kami taja)

Dan kalau anak-anaknya geliga (Kita bagi biasiswa)

 

Bila aku kaya

Bila aku kaya

Bila aku kaya

Bila aku kaya

Kaya, kaya

 

Bila aku kaya

Hari hari hari raya (hari-hari ha ha)

Bil-bil jiran keluarga

Aku belanja selamba (rileks-rileks semua aku belanja)

Bila aku kaya (Yea)

Aku beli segalanya (semua)

Bungkuskan semua (ha ha)

Hadiahkan pada mama (mama nak apa)

 

Bila aku kaya (Kita bukan pergi kedai kereta beli kereta)

Bila aku kaya (Kita pergi kedai kereta beli kedai kereta)

Bila aku kaya (bila aku kaya, bila aku kaya)

Bila aku kaya (bila aku kaya, haih bila lah nak kaya)

 

Kalau aku mampu

Buat suka hati aku

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment