Sunday, June 1, 2014

RG2011... Fw: Presiden PAS dirawat di hospital Istanbul, keadaan stabil

 



Ustaz Hadi Makin Sembuh, Boleh Bercakap. Al-hamdulillah.

telokbakong.blogspot
ibnuhasyim.com

 

SHAH ALAM - Prestasi kesihatan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menunjukkan perubahan positif di mana beliau sudah boleh duduk di atas kerusi dan bercakap.

Setiausaha politiknya, Dr Ahmad Samsuri Mokhtar berkata, walaupun begitu, beliau masih perlu berehat untuk menpercepatkan proses penyembuhan.

"Dalam masa yang sama, pihak doktor pakar juga menasihatkan supaya beliau tidak menerima pelawat dalam tempoh dua hari ini untuk mengelakkan sebarang jangkitan baharu.
"Pihak kami memohon berbanyak maaf sekiranya permintaan ini menyusahkan rakan taulan, sahabat seperjuangan  yang berhajat atau yang sudah berada di Istanbul untuk menziarahi beliau," katanya dalam satu kenyataan, lewat malam tadi. (SH)
 

[Alhamdulillah ] Presiden PAS dirawat di hospital Istanbul, keadaan stabil

telokbakong.blogspot
agendsai.blogspot
 
KUALA LUMPUR: Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dimasukkan ke hospital di Istanbul ekoran mengalami masalah kesihatan.

Dalam satu mesej kepada Harakahdaily, setiausaha politiknya, Dr Ahmad Shamsuri Mokhtar yang turut bersama beliau berkata, Ustaz Hadi dibawa dengan ambulan kira-kira jam 8.45 malam tadi waktu Malaysia.

Difahamkan, Ustaz Hadi kini dirawat di sebuah hospital universiti di Medipol Universitesi Hastansi, Istanbul.

Sementara itu, dalam satu lagi mesej, anak beliau Muhammad Khalil Abdul Hadi turut mengesahkan perkara itu.

"Beliau (Ustaz Hadi) dimasukkan ke hospital selepas mengadu sesak nafas dan sekarang keadaan beliau stabil dan sedang berehat.

"Mohon doa dari semua umat Islam agar beliau pulih dan dapat terus memimpin ummah," katanya yang juga Timbalan Ketua Pemuda PAS Malaysia.

hd
 

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment