Sunday, June 1, 2014

RG2011... Fw: Setelah 25 Tahun berkahwin, Pasangan Suami Isteri Ini Dipisahkan

 



Riyadh. Pengadilan daerah Ar-Rass, Saudi Arabia, akhirnya memisahkan pasangan suami isteri walaupun sudah 25 tahun membina rumah tangga. Hal itu diputuskan kerana mereka terbukti sebagai saudara sesusuan.

Today's Opinion, Jum'at (30/5/2014), memberitakan bahwa proses pengadilan kes ini berlangsung selama 3 bulan. Pengadilan juga meminta fatwa mufti kerajaan Saudi, Syaikh Abdul Aziz Alu Syaikh. Beliau mengeluarkan fatwa bahwa pasangan suami isteri itu harus dipisahkan, diceraikan, jika terbukti keduanya saudara sesusuan.

Pengadilan pun mendatangkan para saksi sebelum memutuskan hukumnya. Pengadilan akhirnya memutuskan bahwa pasangan ini harus dipisahkan, dan tidak memandang telah lamanya mereka berumah tangga, dan telah dikaruniai 7 orang anak. (Sumberita)

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment