Tuesday, June 24, 2014

RG2011... Siapalah yang benar program realiti bogel 'Naked and Afraid' lakukan pengambaran di negara Islam ni? (Video Inside)

 

Siapalah yang benar program realiti bogel 'Naked and Afraid' lakukan pengambaran di negara Islam ni? (Video Inside)


Siapalah yang benarkan program realiti bogel ini menjalankan pengambarannya di negara Islam yang bernama Malaysia ni?Takkanlah terdesak sangat nak promosikan negara kepada pelancong luar sampai membenarkan program realiti yang tak bertamaddun ni dijalankan di negara kita ni..
Banyak cara lain lagi selain dari membenarkan program gila ni menjalankan pengambaran di negara kita ni.....Sebuah klip promo rancangan realiti tersebar di laman media sosial sejak beberapa hario lepas. Promo itu dipercayai untuk program 'Naked and Afraid' yang disiarkan menerusi saluran Discovery di Amerika Syarikat.Rancangan yang sudah memasuki musim kedua itu mula ditayangkan pada 23 Jun 2013. Setiap episod akan memaparkan seorang lelaki dan seorang wanita yang dipertemukan dalam keadaan bogel dan perlu tinggal di hutan selama 21 hari.Yang mengejutkan apabila maklumat promo dan perbualan peserta program itu menyebut Malaysia sebagai lokasi penggambaran.Episod yang dikatakan dirakam di Malaysia itu ditayangkan pada 13 April 2014.Berdasarkan maklumat pada promo, kedua-kedua peserta itu bernama Fernando Calderon, anggota bomba dan Samantha Pearson, ibu tunggal.Yang menjadi persoalan, bolehkah penggambaran seperti ini dibuat di Malaysia? Siapa yang membenarkan penggambarannya? ~ DCM

Mungkinkah ini idea Pegawai Khas Kementerian Pelancongan yang pakai Lamborghini Aventador itu?

__._,_.___

Posted by: Pendekar Blogger <pendekarbloggerz@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment