Tuesday, October 14, 2014

Re: RG2014... SALAM

 

Ini semua muslihat gagak hitam..tgh cari bangkai..

Sent from my iPad

On 14 Oct, 2014, at 2:10 pm, "dewadurjana sakira_ari@yahoo.com [respeks_group]" <respeks_group@yahoogroups.com> wrote:

untunglah ko bro dapat duit dari orang yang tak di kenalli...haaa silap haribulan ko yang tak dikenali leps ni heeee
 
Dewataraya
Sakira


On Monday, October 13, 2014 11:56 AM, "Mohd Shukri shukri277@gmail.com [respeks_group]" <respeks_group@yahoogroups.com> wrote:




macam spam je ni... 2 juta pound lagi
...

T
hanks & regards,
Shu
kri

2014-10-13 8:31 GMT+08:00 Puan Amira Abubakar abubakaramira@hotmail.com [respeks_group] <respeks_group@yahoogroups.com>:
 

--   Assalammuailaikum,                                  Saya ingin merpenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Puan. Amira Abubakar from Malaysia. Untuk makluman saya penghidap kanser di tahap yang serius. Dan doktor telah mengesahkan bahawa saya tidak akan dapat bertahan hidup lebih lama. Dengan murah hati nya saya ingin mendermakan  segala yang saya miliki dan ini adalah keinginan yang saya dan arwah suami saya telah rancang sebelum ini. Memandangkan kami tiada di kurniakan cahaya mata.                    Dengan murah hati nya dan keikhlasan hati saya dan arwah suami saya. Dan saya percaya allah maha mengetahui niat saya ini. Dengan ini, saya menghulurkan atau menyumbangkan sejumlah wang sebanyak £2,000.000.00 (Dua Juta Pounds) kepada anda. Dalam memudahkan semua urusan antara saya dan anda, saya akan meminta peguam saya menyediakan segala dokumen yang berkenaan. Dan dengan izin allah semua urusan akan berjalan dengan lebih lancar, dan pindah hak milik di antara kita tidak akan bermasalah. Semoga allah memberkati segala kerjasama dari anda dan gunakan lah pemberian saya ini dengan bijaksana.                                  Salam,  Puan. Amira Abubakar.  Reply to : abubakaramira@hotmail.com





__._,_.___

Posted by: Rashid Hamdin <rashidhamdin@yahoo.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (11)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment