Tuesday, October 14, 2014

RG2014... Fw: MAUT SELEPAS CUBA HIMPIT POLIS TRAFIK

 



MAUT SELEPAS CUBA HIMPIT POLIS TRAFIK - Kita Bantai

 bloglist-malaysia.blogspot.
atsixty-zakriali.blogspot
BANDA HILIR – Seorang anggota polis trafik cedera selepas terjatuh akibat dihimpit sebuah kereta yang cuba dikesan polis kerana gagal berhenti di sebuah sekatan jalan raya di sini semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 4.45 petang itu, seorang lelaki yang berada di dalam kereta berkenaan maut manakala seorang lagi cedera selepas kereta itu dikatakan terbabas dan melanggar sebuah kren selepas dipercayai menghimpit anggota trafik berkenaan.

Anggota trafik yang identitinya masih belum dikeluarkan polis, dilaporkan mengalami kecederaan pada tangan, kaki dan beberapa anggota badan.

Pemangku Ketua Polis Melaka Tengah, Superintendan Razali Bakar berkata, anggota trafik berkenaan berjaya mengesan kereta terbabit berhampiran Jalan Syed Abdul Aziz selepas ia tidak berhenti di sekatan jalan raya berhampiran kawasan jam besar di sini.

Menurutnya, kereta Proton Persona berkenaan terbakar selepas terbabas dan melanggar sebuah kren yang sedang melakukan kerja-kerja mengali parit di kawasan itu.

Read more: http://www.kitabantai.info/2014/10/maut-selepas-cuba-himpit-polis-trafik.html#ixzz3G1NrxeIK

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment