Sunday, March 3, 2013

RG2011... Seorang Penceroboh Sulu mati dibunuh penduduk kampung !

 

Seorang Penceroboh Sulu tumpas !

Terkini dari rakyat Sabah ! Kerna tiada kredibiliti.., Hisyam Sotong dimalukan penduduk kampung.

 

Berita yang baru diterima , 1 anggota penceroboh MATI ditembak oleh penduduk kampung Senallang Laut Semporna.  Dilaporkan penduduk kampung penuh berani merampas M16 si penceroboh dan terus membedil  saat itu.

 

p/s:: MUNGKIN kecewa dengan kredibiliti pasukan keselamatan yang tewas sebelum berjuang, maka penduduk kampung terpaksa berjuang sendiri ketika seorang militan yang cuba menjadikan mereka tebusan dengan memukul dan menetak militan berkenaan yang bersenjata M16 sehingga mati di Kampung Senallang Lama, Semporna. 

 

Di mana Menteri Dalam Negeri, Ketua Polis Negara dan Panglima Angkatan Tentera dan seangkatan dengannya mahu simpan muka? Bukankah ini menunjukkan bahawa Polis sudah gagal menjaga keselamatan negara? - sumber dipetik dari FB King Jason

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment