Sunday, March 31, 2013

RG2011... Fw: Bangga Bergambar Dengan Seorang "Penjenayah"

 



KPN, Tan Sri Ismail Omar Pun Ada Bergambar Dengan Penjayah Itu?


Setelah tersiar gambar-gambar si penjenayah yang bernama papagomo itu dengan para menteri, kini tersebar pula gambar papagomo dengan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar di dalam laman sosial.

Beberapa soalan yang perlu dijawab oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar...

1: Apakah Tuan kenal individu yang bergambar dengan Tuan dalam gambar ini..?

2: Apakah Tuan tahu individu yang bergambar dengan Tuan ini ialah Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo..?

3: Adakah Tuan tahu bahawa Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo ialah Bekas Anggota Polis yang telah dibuang kerja kerana kesalahan Rasuah..?

4: Benarkah gambar ini diambil di kediaman Tuan..?

5: Apakah hubungan Tuan dengan Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo..?

6: Adakah hubungan istimewa Tuan dengan Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo menjadi sebab utama mengapa Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo tidak pernah dikenakan sebarang Tindakan atau Pertuduhan walaupun berkali2 mengeluarkan artikel lucah dalam blog beliau..?

7: Adakah Tuan pernah menerima Arahan dari mana2 Pihak Pimpinan Tertinggi Negara supaya mengabaikan semua Laporan yang dibuat oleh pelbagai Pihak keatas Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo atas Pelbagai pertuduhan..?

Mohon jawapan Brooo...!!!-fb serambi politik

Ulasan GB

Patutlah polis liat semacam jer nak ambil tindakan ke atas papagomo.

Bukan hasrat ini untuk merendahkan integriti Ketua Polis Negara. Namun foto berkenaan boleh menimbulkan persepsi negatif rakyat terhadap KPN khususnya dan keseluruhan anggota polis amnya.

GB dah pesan banyak kali, kebenaran akan TETAP muncul... Sekarang kita mahu dengar apa jawapan Tan Sri. Tapi GB berpesan kali ini: jangan hentak meja lagi... itu bukan etika seorang polis yang profesyenal!

comments:

Anonymous said...

Bila cacai lembu yg setakat lepasan sekolah saja menjadi penasihat pada pemimpin kerajaan dan penguasa lembu yg kononnya berpelajaran tinggi. Donia donia, yg berpelajaran tinggi tapi punyai akai yg rendah. Yg akai rendah diguna pakai.Kah kah kah...

Anonymous said...

Mu nok lari Mano popegomo
Siap ado namo kat baju tu
Azri
Tekencing dale Selua la mu
Cha ra ra...

Anonymous said...

Alhamdullillah !!!!

In Lawak Jumaat yang Bagus.... Dan ketahuilah, "sesungguhnya Keldai itu bukan sejenis dengan Lembu, maka makanlah Lembu Lembu itu seperti memakan Ayam Kampong dan jauhilah Keldai Keldai sesungguhnya Keldai itu sebaik untuk di tunggangi".

Siapa Keldai dan siapa nya Lembu, maka renungilah tingkah laku MahaFiraoun dulu.

Marilah kita undi kebenaran yang hakiki....

Solehah said...

Penting sungguh peranan orang yg boleh maki n fitnah org sesuka hati pada orang2 hebat di tanah air ku yang tercinta ini ye

Amuraria said...

barua babi dari kelantan (memalukan negeri tok guru) ini ada dengan semua barua umno-apco! mana pic barua babi ini dengan mamak lahanat madey kutty ? mesti ada punya !kan satu gerombolan pengkhianat tegar umno-apco ? ABU saja boleh ajar barua-barua spesis nangoi ini semua !

bijak kancil said...

TAKBUR dn FITNAH wajib ada pd spesies
um NO<yg telah diharamkan....tapi tanpa ada KEMALUAN mengaku 66tahun wujud,,,B angkai N egara terus memBUSUK JADI NAJIS..Pemfitnah terus dgn fitnahnya..yang TAKBUR(KPN/HISHAMUIN DN SEKUTUNYA....
ini senua fitnah tiada pengganas di LAHAD DATU,malah SABAH selamat akhirn
perajurit GUGUR.DI akhir zaman gologn
BENAR dikatakan PEMFITNAH...manakala
golongan PMFITNAH itu BENAR dn diSANJUNG

Anonymous said...

Monyet tetap dengan monyet
Kera tetap dengan kera
Babi hutan dengan babi hutan
Babi daging dengan babi daging
Anjing dengan anjing...... Ikut jenis lagi tu.....
PERASUAH DENGAN PERASUAH

Nam Ron said...

Kehebatan Wan Azri memang tidak dapat dinafikan....selain dari dikenali sebagai Papagomo beliau juga adalah Jembalang Tanah yang licik yang masih hidup di atas muka bumi.Bersekongkol pula dengan Parti Syaitan yang dikenali...memang Syaitan dengan Jembalang @Hantu Raya adalah dua kawan rapat yang menghancurkan kehidupan manusia....

 

Menteri-Menteri Bebal Ini Bangga Bergambar Dengan Seorang "Penjenayah"


Polis sahkan Papagomo disabit kesalahan rasuah

Polis hari ini mengesahkan identiti Wan Muhammad Azri Wan Deris yang dirujuk sebagai Papagomo dalam saman Datuk Seri Anwar Ibrahim minggu lalu, sebagai bekas anggota yang pernah disabit kesalahan rasuah.

Mengikut kenyataan media pada paparan facebook hari ini, Azri pernah bertugas di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang antara 1 julai 2002 hingga 30 Novemnber 2004 sebagai seorang konstabel, sebelum ditangkap.

Azri kemudian dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Ampang Jaya pada 31 Oktober atas kesalahan jenayah yang tidak dinyata dalam kenyataan berkenaan.

Rekod Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sebelum ini, menyatakan Azri sabit kesalahan meminta suapan RM1,000 dari seorang lelaki pada 29 Nov 2004 untuk tidak mengambil tindakan undang-undang atas kesalahan memiliki jarum suntikan bagi menagih dadah.

Dalam kenyataan yang ditandatangani Pengarah Pengurusan PDRM, Datuk Mortadza Nazarene, Azri dikenakan prosiding tatatertib yang menyebabkan beliau dibuang kerja berkuat kuasa 6 September lalu.

Kandungan kenyataan itu seolah-olah polis tidak mahu dikait dengan aktiviti blogger pro-Umno yang kerap dikait dengan paparan lucah khususnya memfitnah Ketua Umum KEADILAN.

Kenyataan berkenaan juga menerangkan kedudukan Azri sebagai pengundi pos secara 'panjang lebar' selepas penamatan perkhidmatan sebagai anggota polis.

Pada 21 Mac lalu, Anwar memfail saman RM100 juta terhadap Azri di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur berikutan perbuatannya menyebar video seks palsu yang terbit dalam blog Papagomo 16 Mac lalu.



Ulasan GB

Enggang sama enggang, pipit sama pipit - "seorang penjenayah saja yang akan bersama penjenayah yang lain"..

Menteri-menteri termasuk Najib tersenyum riang seolah-olah berbangga dapat bergambar dengan penjenayah yang bernama papagomo itu. Kerana papagomo banyak membantu mereka dan UMNO dalam kerja-kerja menabur fitnah terhadap Anwar dan pakatan Rakyat.

Apatah lagi hampir kesemua menteri-menteri berkenaan adalah terdiri mereka yang buta IT. Jadi dilihatnya "kepakaran" papagomo menggunakan IT menghasilkan tulisan dan video fitnah bagi memburukkan pembangkang sebagai satu aset berguna untuk mereka.

Hukum kebenaran dan keadilan tetap berjalan. Papagomo PASTI hancur binasa walaupun dikelilingi menteri dan pendana menteri.
Hanya menunggu masa dan ketikanya kecuali beliau bertaubat nasuha.


 




 

comments:

Anonymous said...

Beliau juga salah seorang
Winnable candidate untuk um no Dalam PRU 13
Antara tempat yang mungkin Bee Ant letakannya sebagai calon ialah melawan 2 Penjuru Dengan datuk husam musa
Atau pun DSAI
Tapi mengikut popeye go more dia lebih berminat menentang LGE...
Berita di petik dari auta son Malaysia

kg senduk said...

hahahahaha pemimpin akhir zaman ditipu oleh penjenayah.... itu lah akai pemimpin akhir zaman... dah tak tau nak pikat hati rakyat... patut PRU12 lagi hangpa dah bungkuih... tak apa nanti kita repair balik penjara pudu.... lepaih dah siap kita sumbat ramai2 family hangpa... biaq dok beranak pinak dlm kandang besi ....

Anonymous said...

ha ha ha
papagomo, dah jadi polis tapi terlibat dgn jenayah, rasuah.

dah jadi blogger, fitnah dan tak bertanggungjawab.

baik kau berhenti jadi org laa lagi baik.

Anonymous said...

papakedana ni begitu rosak perangai nya sbb tu pemimpin2 umno suka sgt dgn dia, org2 yg rosak lebih layak utk berkwn2 dgn umno..sama2 dah rosak boleh jd ngam2 antaranya

orangpencen said...

memang menteri umno majoriti nya bodo..bukan tok wan yg kata, madet yg kata. sebab tu depa tak suka pi masjid, tapi dok lepak dgn perasuah....alahai umno Ku........

Anonymous said...

HANYA SERIGALA BERKAWAN DENGAN SERIGALA
TENOK DENGAN TENOK
ITULAH HAKIKATNYA........

Anonymous said...

Elok sangatlah papagomo pnyamun brkawan pula dgn para2 prompak..2x5.

Anonymous said...

Alhamdullillah !!!!!

Tanda tanda kehancuran puak puak DUMBNO telah jelas muncul.

Moga2 Rakyat Jelata buka mata hati dan memilih kebenaran.

Jangan;ah jadi bahalol se umur hidup.

Anonymous said...

penjenayah berkawan dengan penjenayah.

Anonymous said...

sebaik-baik aku tk penah dapat ambk gambar ngan mana2 menteri... heran aku, penjenayah mcm ni senang pulak ye?

Anonymous said...

Tak masuk penjara ke papagomo ni?

Anonymous said...

Papagomo penjenayah dan pakar pemfitnah. Kaki kelentong tahap tongtahi.Penjenayah sememangnya setia dengan UMNO/BN. Kalau orang baik2 mana boleh tahan dengan BN.

Anonymous said...

Lepas ni bolehlah lawyer Anwar dan Husam bagi sapina ke IGP suruh datang ke mahkamah...

Anonymous said...

manusia yg tidak mengingati kekuasaan ALLAH dan merasakan kita berkuasa tunggu lah kehancuran, dunia ini jambatan ke akhirat oleh itu biarlah kita mempunyai integriti AGAMA YG LUHUR BUKAN MEMJADI PENCACAI KPD MANUSIA,SAYA SENTIASA BERKEYAKINAN SPT APA YANG GREENBOC LUAHKAN, KEBENARAN AKAN MENGHUMBANKAN KEBATHILAN, SEMAKIN TERSERLAH.

Anonymous said...

Padanlah kebal sangat.Dia boleh tulis ikut sesuka hati,boleh siar apa yang dia suka - tiada tindakan.Bukan sahaja UMNO dan menteri-menteri UMNO jadi perisai,rupa-rupanya IGP pun satu klub dengan dia.

 

Rahsia Mengapa Tarikh Lahir PAPAGOMO Berbeza-Beza Terbongkar

selatanonline.net
Blog omakkau.blogspot.com

KEADILAN sebelum ini telah mendedahkan bagaimana seorang individu yang bernama Wan Muhammad Azri Wan Deris mempunyai 2 pendaftaran di dalam daftar mengundi – satu menggunakan kad pengenalan biasa dan satu lagi menggunakan kad pengenalan polis.

Pendaftaran mengikut kad pengenalan polis individu tersebut (yang juga dikenali sebagai Papagomo) telah dipadamkan dari daftar pengundi serta-merta apabila KEADILAN menimbulkan perkara ini.

Namun, tindakan pantas SPR itu tidak meredakan syak wasangka mengenai kepincangan daftar pengundi yang dikelolakan oleh SPR.

Ramai yang bertanya kenapa tarikh lahir Papagomo adalah berbeza-beza mengikut pendaftaran kad pengenalan biasa dan polis, seperti yang ditunjukkan mengikut paparan skrin di bawah:
 

 
 

Semakan KEADILAN dengan rekod imigresen Papagomo mengesahkan bahawa tarikh lahir Wan Muhammad Azri di bawah kad pengenalan polis dan kad pengenalan biasa adalah sama, iaitu 21 Januari 1983.

KEADILAN telah berjaya mendapatkan paparan skrin rekod imigresen Papagomo yang menggunakan passport antarabangsa bernombor A20485305, seperti diatas

Ini menimbulkan tanda tanya yang amat serius – apakah kesilapan nama dan tarikh lahir di bawah kad pengenalan polis yang sedikit berbeza adalah disengajakan untuk menyukarkan ia dikesan? Sebuah badan seperti SPR tidak mempunyai alasan tidak dapat menangani maklumat yang ringkas seperti tarikh lahir, apabila jabatan-jabatan kerajaan lain dengan mudah sahaja merekodkan tarikh lahir yang tepat.

Penafian mudah Pengerusi SPR kini tidak boleh diterima bulat-bulat begitu sahaja. Beliau perlu menjelaskan apakah kegagalan menangani perkara yang mudah ini adalah sebahagian dari perancangan terancang untuk mengelirukan rakyat dalam usaha mengekalkan pengundi hantu di dalam daftar undi?

RAFIZI RAMLI
Pengarah Strategi

23 MAC 2013
 
Posted by ahmadi

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment