Wednesday, June 19, 2013

Re: RG2011... Mangsa bengkel baiki kereta.

 

filem tamil to be preciese


Yours Sincerely,
Sar.

Skype: saaban5


2013/6/18 <Abdul-Rahman.Sien@my.ey.com>
 


apa yg diceritakan dan yg berlaku x ubah mcm yg berlaku dlm kebanyakan filem hidustan, bila pihak yg berwajib xlg berfungsi!
jd undang2 harus di ambil melalui tgn sdri...





From: Azrul Haris <Ajoy967@yahoo.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Date: 06/18/2013 04:05 PM
Subject: Re: RG2011... Mangsa bengkel baiki kereta.
Sent by: respeks_group@yahoogroups.com





 

Mungkin upah org balas dendam lagi senang...dunia gangster kes mcm nie tembak je...



From: roslan mohd <mohroslan@gmail.com>
To:

Sent:
Saturday, June 15, 2013 4:13 PM
Subject:
RG2011... Mangsa bengkel baiki kereta.


 


Rosman BaMudah.my

Dimana saya boleh dapat keadilan: laporan PDRM sudah dibuat di Balai Polis Sg Buloh, Petaling Jaya, Selangor. Waktu: 1815pm. Tarikh 14/019/2012. Merayu kpd tuan punya bengkel pun sudah secara baik, kereta Mercedes Benz dan duit tunai RM10,000 diserahkan kpd tuan punya bengkel pada awal tahun 2010 sehingga sekarang Mercedes Benz tidak siap malah Benz tidak ada lagi dibengkel dan duit pun tidak juga dikembalikan. Mungkin orang ramai beranggap saya BODOH tapi saya bersebab 1). Dia ada ramai kawan didalam Polis, JPJ, Puspakom, dan Pihak berkuasa tempatan 2). Dia juga ada gangster yg menjaga dia dan bengkel dia seperti gang tarik kerata, gang tow truck, gangster kampong, Pakeda semua ini pengakuan dia utk menakut-nakut pelangan 3). Dia juga ada isteri yg tidak berdafter yg disimpan di Damansara Damai berkerja di JPJ Klang. 4). Kereta yg hendak ditarik oleh pihak bank akan disimpan dibengkel tuan punya dan alat ganti kereta akan ambil/curi dari kereta tersebut. Semua informasi saya perolehi dpd dia sendiri, saya nampak dan saya terdergar perbualan dia dlm phone dan ada juga terdengar perbualan dia. Pada hari pertama saya menghantar kereta Mercedes Benz hinggalah saya membuat laporan polis hampir 3tahun tiap2 hari saya kebengkel tersebut. Sayangnya kereta Mercedes Benz itu ialah hak milik arwah isteri saya yg meningal dunia akibat sakit cancer saya ingin menyipanya kerana satu satunya kenangan saya kpd arwah. Tujuan asal menghantar Mercedes Benz ke bengkel tersebut kerana nak mencantikan luar dan dalam termasuk tukar enjin kereta tersebut dan disimpan sebagai satu satunya collector's item untuk mengikatkan arwah kpd diri saya dan anak2 saya 2). Murah dan katanya pakar kerata continental ini ialah marketing gimmick bengkel itu 3). kerana dia orang melayu
Saya merayu pada kawan kawan berjaga jagalah jangan tersalah hantar kebengkel bengkel seperti tersebut. Dan juga saya minta pendapat macam mana saya dapat mengatasi perkara tersebut.


Like ·  ·  7 hours ago  ·

4 people like this.


Abdul Muiz siapakah lelaki yg xberbaju di atas?pemilik bengkel tu ke?
6 hours ago · Like


Ieda Ijau Ieda Romle owner ni melayu ker? ni la salah satu sebab org xpercaya kat bengkel melayu.. merosakkan nama org melayu jer..
5 hours ago · Like · 1


Nurul Hasniza aik.. Nie otai mane nie.. Berani main kuasa.. Nama bengkel tu apa? Ada tengok cite hollywood x,kereta gan org2 sekali meletup? Rasenye dia pun nk jd mcm 2 kot
4 hours ago via mobile · Like


Ieda Ijau Ieda Romle report kat pengguna jer..
4 hours ago · Like


Kamal Romli Org melayu ni bodoh..aku ckp sbb aku pon kna..melayu sama melayu pon nk tipu..kt dunia ko selamat la..sok nk mati takut xlepas plak jasad ko tu
2 hours ago via mobile · Like









----------------------------------------------------------
The information contained in this communication is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorized to receive it. It may contain confidential or legally privileged information. If you are not the intended recipient you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you have received this communication in error, please notify us immediately by responding to this email and then delete it from your system. Ernst & Young is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt.


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (6)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment