Saturday, June 15, 2013

RG2011... Fw: Peniaga Tentang Perobohan Pasar Besar Kedai Payang

 



Peniaga Tentang 'Sekeras-kerasnya' Perobohan Pasar Besar Kedai Payang


Kuala Terengganu - Para peniaga menentang sekeras-kerasnya tindakan Menteri Besar Terengganu Dato' Seri Ahmad Said yang berdegil mahu merobohkan Pasar Besar Kedai Payang.

Seorang peniaga suratkhabar dan makanan ringan, Ahmad Fazli Mohd Fahmi, 44, sebaliknya bersetuju sekiranya 'pasar warisan' tersebut dibaik pulih dan dinaiktaraf, dan bukannya dibangunkan sebuah hotel dan 'apartment'.

"saya tidak bersetuju sekeras-kerasnya tindakan Datuk (Seri) Ahmad Said, dengan tindakan beliau dan apa cara sekali pun untuk membangunkan Pasar Payang dengan cara begitu (merobohkan),

"bagi saya saya cukup (ia boleh) sekadar dibaik pulih atau menaikkan taraf Pasar Payang tidak berhubungan (berkaitan) dengan dibina hotel dan apartmen,"ujarnya ketika ditemui.

Ahmad Fazli menegaskan, sekiranya Ahmad Said tetap dengan keputusannnya mahu merobohkan dan mendirikan bangunan baru, beliau mewakili rakan-rakannya akan mengambil 'sesuatu' tindakan menyekat hasrat MB Terengganu itu. -BO
 
opisboi said...

aku sokong mat said robohkan pasar payang baru padan muke mlayu ganu yg benggong2

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment