Wednesday, June 19, 2013

RG2011... Fw: RAHSIA KERETA PROTON SV DIJUAL MURAH

 



BETOI KA NI RAHSIA KERETA PROTON SV DIJUAL MURAH?

telokbakong.blogspot
biaqpila.blogspot
 
DEY MACHA!!!
MOHON PENCERAHAN
TERSEBAR DI ALAM MAYA
PASAI NI KA KERETA PROTON SV DIJUAL MURAH?

  1. Tanpa Nama

    SV - Super Value adalah low cost version. Adat le bila nk cost down, mcm2 lah aksesori yg dikurangkan. Terpulanglah pd siapa2 yg nk beli. Cuma yg boringnya bila media pencacai memberi gambaran (aka memperbodohkan rakyat) seolah2 penurunan harga ini adlah sebahagian dari pelaksanaan menifesto BN. Hampeh betul.

  2. Tanpa Nama

    Ini salahsatu projek membodohkan rakyat oleh UMNO/BN.......eden dah monang...hihihihihi....ikut suko hati denlah.....undi lai PRU dopan......

  3. Tanpa Nama

    TAHNIAH la kpd penyokong2 be end.. sokong jgn Xsokong.. depa mkn lauk hg mkn kuah dhhh.. hahaha..

  4. Tanpa Nama

    org PR tak beli ke kereta murah ni?, dia org pun pelahap juga, jgn cakap lah. sama la juga dgn DSAI yg kaya raya tapi pencacai 505 makan nasi dlm lokap. ada dia tolong kau org? jgn la buat keja bodo tu lagi....

  5. Tanpa Nama

    Penyokong PR berdemo ada alasan sbb kena tipu terang terangan....dakwat luntur slepas 1jam mengundi.pencacai umno masih tido dan x sedar2 diri tertipu bulat2 tp masih bodoh/tolol dan rela dijadikan umpan jerung smpai mampossss.

  6. Tanpa Nama

    Pencacai umno lg teruk.. dahlah sokong dan undi Bn, bila menang, pencacai diberi makan tahi babi dan minum air kencing anjing..tu pun x sedar2 lagi.

  7. Tanpa Nama

    Padan muka sume pnyokong Babi N

       Boikot air mineral MESRA PETRONAS! SPRITZER,Cactus, Desa dll yg sumber dari Taiping Jln.Air Kuning disedut dekat Kubur CINA?patutlah tinggi kandungan Pottasium dan Calicum nya?sokong air RISCOOL dari anak syarikat RISDA dari Gurun Gunung Jerai dan AllaForte MOFAs dll keluaran Bumiputra.:
 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment