Friday, June 21, 2013

RG2011... Kecewa lepas bedah kemaluan

 


Kecewa lepas bedah kemaluan

Seorang lelaki yang pernah memiliki buah zakar seberat 63 kilogram kecewa selepas menjalani pembedahan membuangnya kerana ia menyebabkan dia kini hanya memiliki kemaluan yang kecil.

Wesley Warren Jr baru-baru ini menjalani pembedahan selama 13 jam untuk membuang kantung zakarnya selepas ia membesar melampau sehingga dia terpaksa memakai baju bertutup kepala sebagai seluar bagi menampung buah zakarnya.

Lelaki 49 tahun itu tidak boleh mengadakan seks dan mengalami kesakitan yang amat teruk.

Bagaimanapun, warga Amerika itu berkata, dia mungkin tidak boleh menjalinkan hubungan dengan wanita selepas pembedahan itu menyebabkan kemaluannya menjadi terlalu kecil.

"Saya tahu ramai orang yang menjangka saya akan meluahkan rasa gembira selepas menjalani pembedahan itu. Tetapi ia tidak semudah itu.

"Memang saya merasa selesa sekarang. Tetapi ada yang buruk berlaku. Saya kehilangan kelakian saya. Kini, saya langsung tidak berani menjalinkan hubungan dengan wanita.

"Saya umpama terselamat daripada kebakaran tetapi kini terpaksa berdepan dengan keadaan melecur yang amat teruk," katanya.

Wesley dari Las Vegas mula berdepan masalah kantung zakar besar selepas memicit kemaluannya ketika tidur pada Jun 2008. Dia kemudian mendapatkan rawatan untuk mengurangkan bengkak. Tetapi, kantung zakarnya terus membesar.

"Saya hanya boleh berjalan seperti kanak-kanak," katanya.

Jurujual itu menjalani pembedahan baru-baru ini. Tetapi sehingga sekarang masih belum dapat menjelaskan kos pembedahan itu.

Menurutnya, dia kini merancang menjual zakar gergasinya menerusi eBay untuk menjelaskan bil hospital.

"Saya sudah berbincang dengan pakar bedah di California dan sudah membawa zakar itu pulang. Saya mahu menjualnya," kata Wesley.

- Agensi

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment