Tuesday, June 3, 2014

RG2011... Fw: Takdir dua beradik

 



Takdir dua beradik

Banting: Dua beradik maut dalam satu nahas selepas kenderaan dinaiki terbabas sebelum terjunam dalam parit Jalan Aman, Kampung Seri Cheeding, di sini, kira-kira jam 10.30 pagi semalam.

Kejadian berlaku selepas kenderaan Grand Livina dinaiki mangsa berusia 18 dan 21 tahun termasuk ke dalam parit berkenaan menyebabkan mereka lemas akibat terperangkap dalam kereta.

Mangsa, Azma Raifana Marhalim, 21, dan adiknya, Sarah Khalis Marhalim, 18, disahkan mati sejurus tiba di Hospital Banting.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Banting, Mohd Jaslizad Jalil berkata, pasukan Bomba dan Penyelamat Banting menerima panggilan pada jam 10.37 pagi dan jentera segera bergegas ke tempat kejadian.
 

KEADAAN kereta mangsa selepas dibawa naik dari dalam parit.

"Ketika bomba tiba di lokasi kejadian 20 minit kemudian, bomba mendapati kereta jenis Grand Livina yang dipandu adik mangsa terbalik dengan keempat-empat tayarnya menghala ke atas.

"Mayat kedua-dua mangsa dikeluarkan pada jam 11.05 pagi dengan bantuan orang awam yang turut menyaksikan kejadian itu," katanya kepada pemberita semalam.

Jaslizad berkata, berdasarkan keterangan keluarga mangsa, mereka bertolak keluar dari rumahnya di Jenjarom seawal jam 6 pagi semalam untuk bekerja di Sepang.

"Ketika ditemui kedua-dua mangsa masih lagi berada di dalam kenderaan yang terbalik dengan wajah yang sudah kebiruan selain mulut dan hidung pemandu sudah berbuih," katanya.

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment