Thursday, November 24, 2011

RG2011... IKLAN : NONI(ENZIM PATI MENGKUDU) ..ANUGERAH ALLAH UNTUK KITA ..DENGAN IZIN ALLAH JUA..

 

Adakah anda, ahli keluarga anda atau kenalan anda menghadapi penyakit kronik seperti kencing manis, tekanan darah tinggi, Gout, Stroke, Sakit Kulit, Psoriasis, Enzyma dan sebagainya. Kami ada penyelesaian untuk membantu anda.

Hati (kilang ubat dalam tubuh) manusia setiap 2 jam sekali sepatutnya akan mengeluarkan sedikit Proxeronine. Proxeronine ini akan masuk ke dalam salur darah bagi membentuk Xeronine yang di perlukan protin (enzim,hormon,antibiotik) untuk berfungsi. Apabila pengeluaran Proxironine berkurang, maka pembentukan Xeronine juga menjadi kurang. Ini mengakibatkan protin dalam tubuh tidak dapat berfungsi atau berfungsi dengan baik dan meyebabkan proses melawan penyakit,nyah toksik dan pembentukan sel baru menjadi lemah dan tubuh mudah mendapat penyakit.

Ekstrak pati noni BSY (mengkudu – Ratu Buah) yang di minum mengandungi Enzim Proxeronine dan Proxeronase yang meresap ke dalam hati. Di hati Proxeronine dan Proxeronise bercantum dan akan meresap ke dalam darah lalu bercantum pula dengan Seratonin (hormon dari otak) untuk membentuk Xeronin. Xeronin akan bergabung dengan protin untuk membolehkan protin berfungsi semula (menyihatkan protin). Ini membolehkan protin untuk untuk berfungsi semula bagi nyah toksid, melawan penyakit, pembinaan sel-sel baru dsbnya dan seterusnya membantu dalam proses merawat dan memulihkan berbagai penyakit kronik.

Hanya dengan penggunaan 5 botol anda akan dapat merasakan kesannya.

Untk pesanan sila hubungi di 013-2230615 atau EMEL : norashikin_78@yahoo.com

terima kasih

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment