Monday, September 24, 2012

Re: RG2011... Fw: Anak Raja cemarkan kesucian Masjid

 

apa apa pun mungkin ada kategori yang menyebabkan org kafir tak boleh masuk masjid, atau sebab dulu pr dah buat maka sekarang omno pun boleh buat bukan kah islam itu adil cuma penganut nya aje ada yang zalim


From: para_jump101 airborne <air_strike101@yahoo.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Cc: MalaysianNews <MalaysiaNews@yahoogroups.com>; "jarum_emas@yahoogroups.com" <jarum_emas@yahoogroups.com>; "SahabatInteraktif@yahoogroups.com" <SahabatInteraktif@yahoogroups.com>
Sent: Sunday, 23 September 2012 11:22 PM
Subject: Re: RG2011... Fw: Anak Raja cemarkan kesucian Masjid

 
Mana malaun-malaun penyokong UMNO yang mengkrtiki, dan memaki PAS apabila membenarkan ADUN DAP Seri Kembangan, Ning, Teresa Kok. Xavier dan Elizabeth Wong masuk ke dalam masjid  dan berada di ruang solat satu ketika dahulu. Mufti Perak, Sahibul Samaah Harussani dan Harus Sana Harus Sini juga turut mengkriktik mengenainya.
Mereka inimperlu tampil menjawab akan dan memberikan penjelasan mengenai mengapa puaka-puaka UMNO/BN memberikan kebenaran dan  memberikan penghormatan VIP pula kepada mereka itu.


Kini UMNO bukan main lagi membawa lagi banyak kafir-kafir harbi msuk ke dewan solat di masjid itu, siap mempertontonkan demo solat lagi kepada Cina kafir harbi itu. Demikianlah betapa babinya puaka-puaka UMNO ini.

Apalah bangangnya UMNO ini. Di negara China, umat Islam lebih ramai hingga berlipat kali ganda dari umat Islam di negara ini.  Lebih 25 juta umat Islam dari bangsa Cina yang berada di negara itu berbanding dengan 12 juta umat Islam di negara ini. Demikian juga bilangan masjid yang lebih banyak dari yang dibena oleh UMNO/BNatang kecuali di Negera China tiada Masjid Negara. Itu sahaja perbezaannya.

para_jump101




From: -::eSpAcE9808::- <rienacom@yahoo.com.sg>
To: zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
Sent: Friday, September 21, 2012 12:09 AM
Subject: RG2011... Fw: Anak Raja cemarkan kesucian Masjid

 


Hebat - UMNO buat demo sembahyang kepada Belia Negara China..

manjongmari.blogspot.
Posted by Manjungmari
 
Sebelum ini pasangan diraja England di bawa masuk masjid,, boleh pulak orang kafir masuk dalam kawasan beribadat orang Islam,, terkini masjid Putrajaya dibawa pula belia-belia dari China,, lebih malang lagi dibawa masuk ke tempat umay Islam bersolat.

Aku sendiri tak faham bagaimana tahap kecerdikan penganjur program lawatan belia China ke Malaysia, apakah mereka tak terfikir bahawa di negara China sendiri rakyatnya yang berugama Islam melebihi dari rakyat di Malaysia.

PUTRAJAYA, 19 Sept -- Belia dari China melihat demontrasi sembahyang sunat oleh Imam Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Ahmad Rijal Ghazali ketika mengadakan lawatan ke Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin di sini hari ini.
Peserta seramai 91 orang itu dalam rangka lawatan balas ke Malaysia bagi program "China-Malaysia Youth Exchange 2012" dari 18 sehingga 27 September.
Delegasi belia dari China itu akan di bawa melawat ke Kuala Lumpur, Melaka dan Negeri Sembilan. 
--fotoBERNAMA (2012) HAKCIPTA TERPELIHARA

Cuma dok terfikir,, apakah niat yang dilafaz oleh Imam dan makmum-makmum tu...  
  1. Anonymous
    Dimana tok mufti yang suka dok mengeluarkan fatwa tu, agaknya dia nie telah dibutakan,dipekakan dan dibisukan oleh ringgit UMNO kot sebab itulah segala kemungkaran yang dicipta oleh puak munafiqun ini dibolehkan belaka.Na'uzubillah.
  2. Anonymous
    Hoi....banggang! Kat Hong Kong dan Taiwan pun bersepah masjid dan dalam U-tube pun berlambak video solat. Ini kerja bodoh UMNO.
  3. Anonymous
    Sesungguhnya mereka mereka yang lemah tidak berpengetahuan akan tetap menjadi benggap dan memalukan bangsa mereka sendiri tanpa mereka sedari.
  4. Anonymous
    demonstrasi yang salah.....makmum kat belakang tak balance tak seperti anjuran dalam Islam...
  5. Bhai MM....

    Hahaha.... gua tak mampu nak berkata-kata.... hahaha.... lawak aaa...
  6. HARAM BERLAKON SOLAT UTK TONTONAN.. Pernah Dr Harun Din kata larang lakonan Solat disiar dlm slot drama..
  7. Anonymous
    Sebabnya adalah pada pandangan orang melayu (yang mengikut perlembagaan, adalah Islam sepenuhnya)kaum lain kalau Islampun adalah mualaf..........walhal ornag China di sana dah beratus tahun terdahulu dari Melayu menganut Islam.......
  8. Anonymous
    UMNO/BN nie bodoh mcm lembu.....demer ni perasan yg pedagang2 Arab dulu datang berniaga dan berdakwah tentang Islam.masa kesultanan Melayu dulu...jumper demer(UMNO/BN) dulu.....sedangkan pedagang2 Arab dah singgah kat negara Cina dulu........hampeeehhh betul.....
  9. Anonymous
    demo lah selagi boleh demo
    pastikan sampai masa ubahlah dengan tangan yang Allah kurniakan .peluang ini datang 5 tahun satu kali aja.jangan persiakan.
  10. Anonymous
Sahaja aku solat demo kerana .......
  1. Anonymous
UAI kata, haram berlakon solat!!!!
hipokrit punya geng!!!

 

Panas!!!! Anak Raja cemarkan kesucian Masjid .. PERKASA dan PEKIDA lari lintang pukang??

azmieyusoff.blogspot.
 
 
HIASAN
Bukan tuduhan melulu dari aku. Siap ada gambar lagi beb. Tengok sendiri kat bawah neh oke ;
 
Gini.
Seperti yang kita sedia maklum, masjid di malaysia neh hanya boleh dimasuki oleh orang2 islam sahaja. Orang bukan islam tak boleh masuk. Jangan tanya aku details kenapa apa seme tue sebab yang tahu, arif, pakar, hebat, pandai, cerdik, bijaksana dalam bab2 neh ialah ;

1. PERKASA
2. BLOGGERS UMNO
3. PEMIMPIN UMNO YANG ISLAMIK DAN WASATIYAH.
4. MUFTI ISLAMIK PRO KERAJAAN BN

Aku neh tak wasatiyah. So memang failed lah beb. Bab hukum jangan tanya aku. Sebaliknya tanya 4 kumpulan di atas. Sebab dorang paling islamik dan paling arif di malaysia. Nampak tak si kate pakai apa tue? Pakai skirtttttt tue wa cakap sama lueeee.

Adun dap yang pakai baju kurung pun kena serang. Elizabeth wong yang pakai seluar panjang pun kena maki dan hina. So tak kena naya si kate tue bakal dihambur oleh bloggers umno sebab masuk masjid pakai skirt jek? Atas tutup tak betul, bawah pula terdedah. Haiihzzhh.. kate2. Kalau ko kek boleh makan tapi ko tue kate. Nasib ko le.
Lepas neh mesti

PERKASA
PEKIDA
JARINGAN MELAYU MALAYSIA
TAH HAPA2 NGO YANG PRO BN
BLOGGERS UMNO

Berdemo. Ko tunggu la kate. Pejuang islam akan bangkit. Aku tatau. Aku hanya mampu simpati jek dengan ko kate. Beza antara orang kaya dengan orang miskin ialah sama beza seperti orang bodoh dengan orang cerdik. Fikirkan.

kah kah kah - Ameno




__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment