Wednesday, June 12, 2013

RG2011... Maut disondol babi hutan

 

Maut disondol babi hutan

Oleh KHAIRATUL AINAL ABDUL KARIM
berita@kosmo.com.my

LOKASI Syed Abdullah dikatakan disondol babi hutan ketika menaiki sebuah motosikal bersama isteri dan tiga anaknya di Rompin kelmarin.


 

KUANTAN – Hajat lima beranak yang menaiki sebuah motosikal jenis Modenas Kriss untuk membeli susu berkecai apabila salah seorangnya maut selepas kenderaan itu hilang kawalan setelah disondol seekor babi hutan di Kilometer 21.5 Jalan Ibam-Rompin dekat Rompin kelmarin.

Kejadian pukul 8 malam itu mengakibatkan Syed Abdullah Syed Ali, 32, dari Perumahan Mardi, Muadzam Shah meninggal dunia di tempat kemalangan akibat kecederaan parah di kepala dan badan. Mangsa bekerja sebagai Pembantu Am.

Ketua Jabatan Ketenteraman Awam dan Trafik negeri, Superintendan Mohamed Fauzi Abdul Rahim berkata, kejadian itu turut mengakibatkan isteri mangsa berumur 22 tahun dan tiga anaknya yang berusia antara satu hingga empat tahun cedera ringan.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.



Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=0613&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_01.htm#ixzz2W2u0xvhI 
Hakcipta terpelihara 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment