Thursday, July 17, 2014

RG2011... Fw: KEROSAKKAN KERETA PEUGEOT CDM 25

 



 

KEROSAKKAN YANG DIALAMI OLEH KERETA PEUGEOT CDM 25 YANG TERLANGGAR DARI BELAKANG OLEH WARGA EMAS YANG MAU DIBAYAR DENGAN HARGA RM2,000..

omakkau.blogspot.
 

Lihat sendiri kerosakkan yang dialami oleh kereta CDM 25 sampai naik angin satu badan meroyan macam kena rasuk hantu polong minta ganti rugi sampai RM2,000 selain memukul kereta dan cermin kereta warga emas itu, kunci keretanya dirampas dan siap maki hamun dalam bahasa kasar dan rasis sekali.

Perlukan beliau menuntut sehingga RM2,000????

Wajarkah warga emas itu enggan membayarnya kerana kata beliau keretanya dilindungi insuran.

Nah sekarang apa dapat??? ....  Kena herdik dan maki hamun lagi dari warga siber sambil polis akan menyiasat dibawah kesalahn pembuli jalanraya.

Mohon pihak berkenaan memberikan pengesahan tentang kesahihan kerosakan dengan rakaman gambar yang dikirimkan ini... Yang pasti kerosakan yang dialami adalah lebih kurang serupa.

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

Yahoo Groups
Control your view and sort preferences per Yahoo Group
You can now control your default Sort & View Preferences for Conversations, Photos and Files in the membership settings page.

" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment