Thursday, July 17, 2014

RG2011... Fw: Empat kanak2 Palestin menjadi mangsa serangan udara Israel

 



Empat kanak-kanak Palestin menjadi mangsa serangan udara Israe" di pantai Gaza

telokbakong.blogspot
alhusseyn51.blogspot

PALESTINA (Arrahmah.com) – Empat kanak-kanak Palestin dibunuh dalam serangan udara penjajah "Israel" di barat Kota Gaza pada Rabu (16/7/2014), ungkap juru bicara Departemen Kesehatan, seperti dilansir MEMO.

 "Empat anak berusia antara 9 dan 12 tahun terbunuh dan beberapa lainnya terluka dalam serangan 'Israel'," kata Ashraf Al-Qodra kepada Anadolu Agency.

 Menurut saksi mata, serangan itu menargetkan sekelompok anak-anak yang sedang bermain di pantai Gaza.

 Al-Qodra mengatakan jasad anak-anak malang itu tersebar di seluruh pantai setelah serangan itu.


 Gambar yang dirilis media setempat menunjukkan bom pertama "Israel" awalnya dijatuhkan jauh dari anak-anak itu (gambar bawah). Keempat anak malang itu segera berlarian untuk menyelamatkan diri saat mereka melihat penjajah "Israel" melakukan serangan udara di sana. Namun penjajah biadab "Israel" malah sengaja menjadikan anak-anak malang itu sebagai target serangan udara dan membunuh mereka semua, innalillahi wa inna ilaihi raji'un.


Anak-anak Palestin tersebut diketahui bernama Ahad Atif Bakar (10), Zakaria Ahed Bakar (10), Muhammad Ramiz Bakar (110), dan Ismail Muhammad Bakar (9). Jatuhnya korban kali ini menambah jumlah korban kebiadaban penjajah "Israel" menjadi 213 warga Palestin yang terbunuh dalam serangan udara tanpa henti di Jalur Gaza sejak 7 Julai lalu.

 Sedikitnya 1552 warga Gaza telah terluka dalam serangan itu, sementara penjajah "Israel" malah mengklaim serangan mereka ditujukan untuk menghentikan serangan roket dari wilayah pesisir Gaza.
 

NEGARA2 ISLAM PATUT MALU DENGAN NEGARA CHILE 

telokbakong.blogspot
naimnikmat.blogspot
 

Chile hentikan seketika hubungan ekonomi dengan negara haram israel kerana kekejaman terhadap GAZA...Mana negara Islam???
 

PESAWAT KAWALAN JAUH (DRONE) HAMAS MEMASUKI ISRAEL

bloglist-malaysia.blogspot
depalma-sp.blogspot
 

Amaran dikeluarkan pihak berkuasa Israel di Ashdod(bandar kelima terbesar di Israel) selepas mengesan sebuah pesawat kawalan jauh memasuki ruang udara Israel. Pesawat dipercayai datang dari arah Gaza.

Amaran berjaga-jaga ini dikeluarkan untuk semua pasukan polis dan unit pengesan bom bagi mencari pesawat tersebut yang disyaki telah mendarat di suatu tempat dalam Ashdod.

Nota kaki:  Tau pon takot , israel..

 
Salah seorang anggota Al-Qassam melancarkan pesawat tanpa pemandu
 
 

pesawat Ababil membawa peluru berpandu dihasilkan jurutera al- Qassam yang mengerunkan israel

bloglist-malaysia.blogspot
btmmari.blogspot
Written By canang
Dipos oleh ‎شهاب‎.

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

Yahoo Groups
Control your view and sort preferences per Yahoo Group
You can now control your default Sort & View Preferences for Conversations, Photos and Files in the membership settings page.

" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment