Wednesday, August 6, 2014

RG2011... Fw: KEMPEN Boikot Mcdonald Sepanjang Hayat

 



Sebelum Pergi Demo Boikot McD...

bloglist-malaysia.blogspot
cipantapirtenuk.blogspot
 
Peringatan:

Kepada yang nak pergi berdemo anti Israel dan boikot McDonalds tue... Tolonglah jangan pegi sambil memakai seluar jean berjenama Levi's aaaa....

Sebab Levi Strauss tue memang Yahudi totok.... Dan Levi's aderlah sebuah syarikat milik sepenuhnya Yahudi...

Tolong jangan buat malu aaaa....

Hahahahahahaha...

# P/S : jangan lupa bakor semua seluar dan jaket jeans Levi's yang lu orang ader dalam simpanan tue.... Dan kalo boleh bakor la kat depan kedai jual jeans Levi's tue... Hahahaha... Ader brani ka???
 

 

KEMPEN Boikot Mcdonald Sepanjang Hayat Kerana ANDA Semua Bukan ANJING

lusuka.com
Wujud satu kempen memboikot mcdonald pada hari jumaat ini dengan slogan sehari tanpa mcdonald. Gua tetap tak puas hati dengan kempen boikot satu hari ini kerana kita punyai sebab untuk tidak makan makanan di mcdonald.

Gua kempen berhenti terus makan mcdonald sebagai tanda menghormati diri sendiri sebagai manusia. Sebagai manusia kita tidak sepatutnya diberi makanan low class yang hanya layak untuk dimakan oleh anjing setelah membayar harga yang mahal.
'Basically, we're taking a product that would be sold at the cheapest form for dogs and after this process we can give it to humans' said the TV chef Jamie Oliver - dailymail
Adakah anda menghargai diri anda sebagai manusia?
Adakah anda terlalu bodoh untuk makan makanan taraf makanan anjing setelah membayar dengan harga mahal?

Untuk menjawab soalan itu anda perlu terlebih dahulu tonton video di bawah.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wshlnRWnf30

Walaupun Mcdonald telah menghentikan penggunaan daging jenis itu di Amerika pada 2012, namun adakah anda yakin mcdonald tidak menggunakan daging yang sama di Malaysia. Malaysia tidak mempunyai ketegasan mencukupi untuk menghalang mana-mana peniaga dan pengeluar makanan melakukan perkara terkutuk seperti di atas. 

*** Jangan lupa - dah bertan-tan makan cadbury baru tahu ada unsur babi

BAGAIMANA DENGAN MCDONALD?

Adakah anda hanya setaraf anjing????

terpulang kepada anda sendiri

 

DEMO BOIKOT RESTORAN McDONALD'S YANG PALING MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT SETAKAT INI.

omakkau.blogspot

Semenjak dilancarkan secara sukarela melalui laman sosial agar rakyat Malaysia yang sokong perjuangan rakyat Palestine yang kini diserang teruk oleh rejim zionis Laknatullah Israel agar boikot Restoran Mcdonald's inilah kali pertama demo ajak boikot begitu mendapat sambutan luar biasa sekali.

Beribu penduduk tempatan keluar berhimpun secara aman disalah sebuah Restoran McD di Dungun, Terengganu hari ini.

Sambutan begitu hebat sehingga berlaku kesesakan lalu lintas di bandar Dungun.

Apakah sambutan demo ini akan diterhemahkan dalam bentuk boikot????? ... Sama-sama kita tunggu .. hanya masa dan waktu akan menentukannya.
 

APAKAH SELEPAS JUMAAT INI SEMUA RANGKAIAN RESTORAN MCDONALD'S AKAN BERUBAH WAJAH DAN NAMA?????

omakkau.blogspot.
 

Setelah beberapa siri bantahan dilakukan rakyat di negara ini terhadap produk yang dikatakan menyumbang kepada rejim Israel, kempen itu nampaknya semakin diperhebat dari hari ke hari.

Melalui satu pesanan dan gambar yang kini menjadi viral di laman sosial,  orang ramai diajak memboikot McDonald's bermula Jumaat ini di seluruh negara.

Tiada maklumat setakat ini siapakah penganjur kepada kempen tersebut.

"Hari Boikot McD Malaysia!!! Bermula 8 Ogos 2014 jam 7 pagi hingga 7 pagi. Boikot McDonald's bermula Jumaat ini sehingga Zionis Israel seratus peratus keluar daripada Palestin," tulis pesanan itu.

Pemerhatian Omak Kau mendapati rata-rata pengguna yang berkongsi perkara tersebut di laman sosial masing-masing menyokong kempen berkenaan.

PERSOALANNYA .... apakah selepas ini rangkaian Restoran Mcdonald's akan berubapa wajah dan nama kepada nama yang lebih Islamik dan Melayu??????
 

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment