Monday, August 25, 2014

RG2011... Fw: MESEJ TERKINI DARI MB SELANGOR..

 



MESEJ TERKINI DARI MB SELANGOR..

telokbakong.blogspot
agendsai.blogspot
 
SHAH ALAM, 25 OGOS: Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengucapkan terima kasih kepada pegawai kerajaan yang bersama-sama beliau dalam usaha menjayakan segala agenda reformasi di Selangor.

Abdul Khalid menasihatkan seluruh warga kerja Selangor supaya terus meningkatkan produktiviti dan meneruskan tugasan yang diberi dengan sebaik-baiknya.

"Saya mahu seluruh warga kerja di bawah panji-panji Kerajaan Negeri Selangor ini sentiasa bekerja keras demi meningkatkan tahap produktiviti dalam bidang masing-masing dalam usaha meneruskan tugasan yang diberikan dengan sebaik-baiknya," katanya lagi.

Abdul Khalid berkata beliau menerima dengan hati terbuka berhubung perkembangan terkini status Menteri Besar Selangor yang disandangnya setelah beliau kini tidak lagi mendapat sokongan majoriti daripada Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Selangor.


Bercakap pada Majlis Perhimpunan Bulanan Jabatan Kerajaan Selangor hari ini, beliau berkata akan memohon menghadap DYMM Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah untuk memberi nasihat tentang langkah-langkah seterusnya.

Pertemuan itu akan berlangsung esok pada pukul 2.30 petang, namun lokasi pertemuan belum dapat dipastikan dan akan dimaklumkan kelak.

"Namun begitu saya berharap semua kakitangan kerajaan akan terus bekerjasama dengan saya meneruskan pentadbiran Negeri Selangor bersama empat ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri bagi memastikan rakyat tidak terkesan dengan krisis politik ini," katanya.

Abdul Khalid yang kini Adun Pelabuhan Klang Bebas dipecat dari PKR)sebagai ahli seumur hidup berkuatkuasa pada 9 Ogos lalu.

sk

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment