Saturday, August 23, 2014

RG2011... Fw: Serahan Memorandum Kepada Ketua Polis Negara

 



 
 

Serahan Memorandum Kepada Ketua Polis Negara

 

selatanonline.net

Posted by ahmadi

Oleh Mazlan Aliman

 

Serahan memorandum kepada Ketua Polis Negara di Ibupejabat Polis Bkt Aman diketuai Salahudin Ayub, Naib Presiden PAS. Turut hadir YB Aminolhuda Hassan, Pesuruhjaya PAS Johor, Khairulfaizi Ahmad Kamil, Penolong Setiausaha Agong PAS, Puan Norhayati Bachok, Ketua Dewan Muslimat PAS Johor, Cik Anis Afida Azli dan pimpinan PAS Johor lain.

Bukti melalui Laporan resmi Jabatan Bomba dan Penyelamat yang menyatakan kebakaran di rumah Anis Afida pada 8 Julai 2014 adalah sengaja dibakar menggunakan molotov *****tail turut dikemukakan.


Antara tuntutan dikemukakan mendesak polis menubuhkan taskforce di peringkat Bukit Aman bagi mengendalikan kes berprofil tinggi seperti ini agar ia tidak senyap begitu sahaja. Ia melibatkan keselamatan dan nyawa Anis dan ahli keluarganya. Ini percubaan khianat kali ketiga kepada Anis Afida. Sebelum ini kenderaan dan rumahnya di simbah cat merah dan disusuli batu nesan bertulis nama Anis Afida Azli diletak di pagar rumah.

 

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment