Tuesday, August 26, 2014

RG2011... Fw: Kerapu Telan Jerung 4 Kaki Sekali Ngap Saja!

 



bloglist-malaysia.blogspot
kitabantai.info
Kita Bantai 


Bagi kaki pancing laut dalam dapat menaikkan jerung berukuran 4 kaki adalah satu pencapaian yang boleh dikira membanggakan.
Begitu juga dengan seorang pemancing di Florida apabila mendapati seekor jerung terkena mata pancingnya, tapi ketika dia sibuk bergelut menaikkan ikan tersebut berlaku satu insiden yang amat mengejutkan.
Seperti kisah seram serangan makhluk ganas di lautan, pada mulanya dapat dilihat bayang-bayang gelap muncul di permukaan berhampiran jerung yang sedang meronta di mata kail.
Tidak lama kemudian secara tiba-tiba satu makhluk melonjak keluar dari air lalu merentap jerung tersebut ke dalam mulutnya lalu hilang sekelip mata.

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment