Wednesday, October 15, 2014

RG2014... Fw: Menyatuni golongan yang susah

 



Menyatuni golongan yang susah

Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur

tranungkite.net
 

Kepada insan dermawan yang ingin berbakti dan mengurangkan bebanan keluarga Roslan Rosli yang kini tidak bekerja kerana menjaga Isterinya yang alami sakit buah pinggang dan kanser otak serta anak bongsunya yang kurang upaya.



Sementara anak sulungnya terpaksa berhenti sekolah kerana faktor kemiskinan. Teratak mereka terletak di Simpang Ladang Kemasul Temerloh. Sesiapa yang sudi, bolehlah membantu beliau dengan menyalurkan sumbangan anda ke :

Roslan Bin Rosli
CIMB
0608-0004451-20-5

-Dalam kesibukkan politik semasa, karenah politik, Ustaz Nasrudin sempat bersama dengan golongan susah di Parlimen Temerloh.

 

Baiknya Hati Pak Cik Ni, Tukarkan Baju Orang Gelandangan

Dilulus untuk paparan oleh lararatu

tranungkite.net
Oleh Audrey Lee

ZAMAN sekarang ni memang agak susah nak jumpa orang berhati mulia dan baik hatinya.

Memang tersentuh apabila melihat perbuatan seorang lelaki ini yang sanggup memakaikan pakaian baharu kepada gelandangan atau 'homeless people' agar mereka juga turut tampil kemas dan bersih seperti orang lain di luar sana.

Mungkin bagi kita, pertolongan lelaki berhati murni ini tidaklah seberapa, tetapi bagi gelandangan itu mungkin ianya sangat bermakna buatnya, apatah lagi ramai masyarakat masih lagi berpandangan skeptikal terhadap mereka yang dikatakan mencemarkan imej ibu kota dengan berpakaian compang-camping dan berpelesaran tidak tentu arah di tempat-tempat awam. – MYNEWSHUB







sumber

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment