Tuesday, March 26, 2013

RE: RG2011... Terima kasih BN dari Pemandu Teksi

 

Thts Right bro..just like us, berjiwa pembangkang...bila pakatan naik pun kita kan kekal di posisi kita...

Membangkang selamanya...ha ha ha..

 

Kenapa?

Siapa boleh jamin jikalau pakatan naik semua akan perfect?

Jikalu tak bley jamin, maka perlu ada yg yg menegur, maksud aku rakyat yg menegur, bukan tegur sirr mcm ulama2 umno lakukan dalam bilik dalam kelambu dengan pemimpin umco...happaa pun tarak...

Kita, Pembangkang, Akan Tegur!

 

Dan teguran Pembangkang amatlah keras bunyinya.

Sekeras rotan Guru besar yg hinggap di kulit bontot  dikala kau mula belajar ponteng kelas.

Bukankah kerna rotan itu sekarang kau telah menjadi insan yg berguna?

 

 

 

From: respeks_group@yahoogroups.com [mailto:respeks_group@yahoogroups.com] On Behalf Of azman
Sent: Monday, March 25, 2013 12:07 PM
To: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: RE: RG2011... Terima kasih BN dari Pemandu Teksi

 

 

adakah Pemberian Lesen Teksi Individu bermaksud pemberian permit teksi kepada pemandu teksi sebagaimana yang PR janjikan... Bayangkan... sebelum PR perintah, sebahagian janji PR telah mula dilaksanakan (walaupun BN yang tunaikan).  Sekarang ini BN mula meniru apa yang PR janjikan walaupun mengunakan nama lain atau istilah lain. 

 

Rakyat telah mula yakin PR mampu lakukan jauh lebih baik. Kami menyokong PR bukan kerana Anwar sepertimana mereka menyokong kerana UMNO. Walaupun UMNO telah dibuktikan telah jauh menyeleweng, mereka tetap sokong..kerana UMNO. Kami menyokong anwar kerana kebenaran yang bakal dibawanya, tetapi satu hari nanti terbukti Anwar menyeleweng, kami akan tentang dan lawan . 

--- On Mon, 3/25/13, hazriza <hazriza@soem.sharp-world.com> wrote:


From: hazriza <hazriza@soem.sharp-world.com>
Subject: RE: RG2011... Terima kasih BN dari Pemandu Teksi
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Monday, March 25, 2013, 10:33 AM

 

Pas tu, menyusahkan pemandu teksi utk membayar bulanan exora tu? Dh la mahal, gila kao…

Dh la depa kurang kemampuan, nak cari duit utk anak bini makan pun x lepas,  kena byq mthly exora yg tinggi tu… tanggungjwb yg kurang cerdik la… ABU!!!

 

 

 

 

From: respeks_group@yahoogroups.com [mailto:respeks_group@yahoogroups.com] On Behalf Of shredder virtuoso
Sent: Sunday, 24 March, 2013 10:41 PM
To: chainz_of_frenz@yahoogroups.com; jarum_emas@yahoogroups.com; MalaysiaNews@yahoogroups.com; pakbelang@yahoogroups.com; respeks_group@yahoogroups.com; SahabatInteraktif@yahoogroups.com
Subject: RG2011... Terima kasih BN dari Pemandu Teksi

 

 

 

Semasa menghadiri Majlis Janji Ditepati - Pemberian Lesen Teksi Individu di Pusat Konvensyen Antarabangsa di Putrajaya sebentar tadi, saya mengumumkan pemberian sebanyak 1,000 permit teksi individu kepada para pemandu teksi. Saya turut mengumumkan Yayasan Rakyat 1Malaysia juga akan memberi geran sebanyak RM5,000 kepada 1,000 pemandu teksi terbabit dengan syarat mereka menggunakan Proton Exora sebagai teksi selain memberitahu SPAD akan lancar Teksi Rakyat 1Malaysia (TR1MA) 2.0 dalam masa terdekat. Saya harap dengan pelbagai bantuan dan inisiatif ini, ia dapat menjadi sumber inspirasi kepada semua pemandu teksi agar memberi perkhidmatan yang baik kepada semua.

 

Semasa menghadiri Majlis Janji Ditepati - Pemberian Lesen Teksi Individu di Pusat Konvensyen Antarabangsa di Putrajaya sebentar tadi, saya mengumumkan pemberian sebanyak 1,000 permit teksi individu kepada para pemandu teksi. 

 

Saya turut mengumumkan Yayasan Rakyat 1Malaysia juga akan memberi geran sebanyak RM5,000 kepada 1,000 pemandu teksi terbabit dengan syarat mereka menggunakan Proton Exora sebagai teksi selain memberitahu SPAD akan lancar Teksi Rakyat 1Malaysia (TR1MA) 2.0 dalam masa terdekat. 

 

Saya harap dengan pelbagai bantuan dan inisiatif ini, ia dapat menjadi sumber inspirasi kepada semua pemandu teksi agar memberi perkhidmatan yang baik kepada semua.

 

P/S Ini bukan manifesto tapi ini tanggungjawab yang akan ditunaikan seperti biasa.

--

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (8)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment