Sunday, June 16, 2013

RE: RG2011... Mangsa bengkel baiki kereta.

 

Buat surat aduan kepada JSJ Bukit Aman dan SPRM…

 

From: respeks_group@yahoogroups.com [mailto:respeks_group@yahoogroups.com] On Behalf Of mohd saiffuddin mohd juman
Sent: Monday, June 17, 2013 10:42 AM
Subject: Fw: RG2011... Mangsa bengkel baiki kereta.

 

 

mohon bantuan dari sahabat yg mempunyai maklumat utk masalah dibawah...

 

 

"ADA MANUSIA YANG SEMEMANGNYA DILAHIRKAN HEBAT, TETAPI RAMAI ANTARA KITA YANG TIDAK MENYEDARI BAHAWA SEBENARNYA KITA JUGA MAMPU UNTUK MENJADI HEBAT, KEHEBATAN MEMBOLEHKAN KITA DIKENALI, DAN YANG PALING PENTING KEHEBATAN MEMBOLEHKAN KITA DIHORMATI !!!" ...

 

Fell free to browse my blog,

http://worker2blogger.blogspot.com (Berblog Untuk Berkongsi Cerita)

http://strive2success.blogspot.com (Online Business - Reality or Fantasy)

http://unittrustadvisor2u.blogspot.com (Maklumat Pelaburan Unit Saham Amanah @ Unit Trust Untuk Anda)

 

and follow me at my facebook wall @ http://www.facebook.com/aif180678 

 

----- Forwarded Message -----
From: roslan mohd <mohroslan@gmail.com>
To:
Sent: Saturday, June 15, 2013 4:13 PM
Subject: RG2011... Mangsa bengkel baiki kereta.

 

 

 
 
Dimana saya boleh dapat keadilan: laporan PDRM sudah dibuat di Balai Polis Sg Buloh, Petaling Jaya, Selangor. Waktu: 1815pm. Tarikh 14/019/2012. Merayu kpd tuan punya bengkel pun sudah secara baik, kereta Mercedes Benz dan duit tunai RM10,000 diserahkan kpd tuan punya bengkel pada awal tahun 2010 sehingga sekarang Mercedes Benz tidak siap malah Benz tidak ada lagi dibengkel dan duit pun tidak juga dikembalikan. Mungkin orang ramai beranggap saya BODOH tapi saya bersebab 1). Dia ada ramai kawan didalam Polis, JPJ, Puspakom, dan Pihak berkuasa tempatan 2). Dia juga ada gangster yg menjaga dia dan bengkel dia seperti gang tarik kerata, gang tow truck, gangster kampong, Pakeda semua ini pengakuan dia utk menakut-nakut pelangan 3). Dia juga ada isteri yg tidak berdafter yg disimpan di Damansara Damai berkerja di JPJ Klang. 4). Kereta yg hendak ditarik oleh pihak bank akan disimpan dibengkel tuan punya dan alat ganti kereta akan ambil/curi dari kereta tersebut. Semua informasi saya perolehi dpd dia sendiri, saya nampak dan saya terdergar perbualan dia dlm phone dan ada juga terdengar perbualan dia. Pada hari pertama saya menghantar kereta Mercedes Benz hinggalah saya membuat laporan polis hampir 3tahun tiap2 hari saya kebengkel tersebut. Sayangnya kereta Mercedes Benz itu ialah hak milik arwah isteri saya yg meningal dunia akibat sakit cancer saya ingin menyipanya kerana satu satunya kenangan saya kpd arwah. Tujuan asal menghantar Mercedes Benz ke bengkel tersebut kerana nak mencantikan luar dan dalam termasuk tukar enjin kereta tersebut dan disimpan sebagai satu satunya collector's item untuk mengikatkan arwah kpd diri saya dan anak2 saya 2). Murah dan katanya pakar kerata continental ini ialah marketing gimmick bengkel itu 3). kerana dia orang melayu
Saya merayu pada kawan kawan berjaga jagalah jangan tersalah hantar kebengkel bengkel seperti tersebut. Dan juga saya minta pendapat macam mana saya dapat mengatasi perkara tersebut.

 

Like · [Comment] ·  7 hours ago  · 

  •  

Abdul Muiz siapakah lelaki yg xberbaju di atas?pemilik bengkel tu ke?

Ieda Ijau Ieda Romle owner ni melayu ker? ni la salah satu sebab org xpercaya kat bengkel melayu.. merosakkan nama org melayu jer..

5 hours ago · Like · 1

Nurul Hasniza aik.. Nie otai mane nie.. Berani main kuasa.. Nama bengkel tu apa? Ada tengok cite hollywood x,kereta gan org2 sekali meletup? Rasenye dia pun nk jd mcm 2 kot

4 hours ago via mobile · Like

Ieda Ijau Ieda Romle report kat pengguna jer..

Kamal Romli Org melayu ni bodoh..aku ckp sbb aku pon kna..melayu sama melayu pon nk tipu..kt dunia ko selamat la..sok nk mati takut xlepas plak jasad ko tu

2 hours ago via mobile · Like

 

 

Inline image 1

 

 




DISCLAIMER
This information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you have received this message and/or its attachment in error, please contact the sender and delete the material received from any computer. Any opinions, conclusions and other information in this message that are unrelated to the official business of Celcom Axiata Berhad ("Celcom") are those of the individual sender and shall be understood as neither explicitly given nor endorsed by Celcom. Celcom accepts no liability for the content of this e-mail, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (3)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment