Tuesday, August 27, 2013

RG2011... ERDOGAN DIKECAM HEBAT.

 

 

Perdana Menteri Turki dikecam hebat oleh kementerian luar Mesir dan juga Perdana Menteri Hazim Biblawi kerana kenyataan pedas beliau terhadap pendirian Syeikh Al Azhar Dr Ahmad Toyyib tentang rampasan kuasa tentera di Mesir.

 

Suratkhabar Zaman Turki memetik Erdogan berkata: "Aku merasa sedih melihat syeikh Azhar menyokong rampasan kuasa, dengan bertanya: bagaimana kamu boleh lakukan demikian"?

 

Erdogan menambah: Riwayat Syeikh Azhar sudah berakhir, sejarah akan melaknatnya sebagaimana sejarah melaknat ulama seumpananya di Turki sebelum ini.

 

Mereka yang berdiam diri terhadap apa yang berlaku di Mesir tidak berhak untuk bercakap tentang keadilan di masa hadapan.

 

Beliau menambah: Mesir diperintah oleh diktator hampir 70 tahun, mereka mampu bersabar tetapi mereka tidak mampu bersabar pemerintahan Mursi selama setahun.

 

Sumber : As-syabu newspaper.

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment