Thursday, September 26, 2013

RG2011... Fw: Aishah dinobat ratu cantik muslimah.

 

COMING SOON !!!!!!!!!!!!! IN Mudah.my — di Bandar Penawar.

Gambar: COMING SOON !!!!!!!!!!!!! IN Mudah.my







Gambar: "ONE STOP FASHIONISTA, MUSLIMAH "      *Pengumuman :- Nantikan Promosi Hebat Berganda ZUL & ZIE Textile Sempena Hari Raya AidilAdha Pada Bulan Oktober Ini Sahaja..Jom Membeli Belah Bersama Kami..Ajak Kawan-Kawan      Shopping/Retailer / Online :-  * Open :- Everyday   Contacts:- 012-6066326 (Call/SMS/Whatsapp/Viber/WeChat/Line)  E-mail :- zulzietextile@gmail.com      KAMI MENJUAL PELBAGAI JENIS PAKAIAN WANITA, LELAKI,KANAK DAN PELBAGAI JENIS KAIN PASANG YANG BERKUALITI TINGGI DENGAN HARGA YANG BERPATUTAN.Pasaran produk kami dikhususkan untuk golongan wanita (semua kategori) dan Lelaki & Knak-Kanak (akan datang). Ini juga sebagai wadah sebuah Galeri (fb Pages)untuk anda sendiri melihat, memiilih serta berminat untuk membeli. Kami menjanjikan produk-produk yang dijual dalam keadaan selamat dan terbaik. Kaedah jual dan beli adalah secara Online Shopping @ Datang sendiri ke Kedai kami. Setiap produk yang dibeli akan sampai ke rumah pelanggan dalam 1-3 hari.Semoga anda terhibur dengan galeria kami.   Terima Kasih. Kunjungilah Album Produk-Produk Kami.      KUNJUNGILAH KE GALERIA "ZUL & ZIE Textile" DENGAN CARA MELAWAT DAN MELIHAT SENDIRI ALBUM PRODUK-PRODUK KAMI. BERITAHU DAN SEBARKAN KEPADA KELUARGA,RAKAN-RAKAN DAN SAHABAT ANDA."1st Come, 1st Serve", "1st Pay,1st Receive". TERIMA KASIH.      OUR CUSTOMER IS FIRST, OUR PRODUCT IS QUALITY, OUR CUSTOMER SERVICE IS FRIENDLY. Go To Online Shopping, It Brings Easy Life For You. Support Us!!!      Address Page Like :- https://www.facebook.com/ZUL & ZIE Textile

Aishah dinobat ratu cantik

aishahJAKARTA – INDONESIA. Warga Nigeria, Obabiyi Aishah Ajibola, kelmarin dimahkotakan sebagai Ratu Cantik Muslimah, sekali gus menewaskan 20 finalis lain dalam pertandingan itu yang diadakan sebuah pusat beli-belah di Jakarta.
Ketika diumumkan sebagai pemenang, Obabiyi, 21, turut bersimpuh di atas pentas sambil mengucapkan syukur kepada ALLAH SWT.
Susulan kemenangan itu, beliau menerima 25 juta Rupiah (RM7,000) dan pakej ziarah ke Makkah dan tiket percutian ke India.
Difahamkan dari laporan Jakarta Globe, setiap peserta turut diuji membaca al-Quran selain diajukan beberapa soalan berhubung pendapat mereka mengenai Islam dalam dunia moden 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment