Sunday, July 6, 2014

RG2011... Fw: Ibu Sanggup Potong Kedua Tangan Anaknya

 



Kejam !! Seorang Ibu Sanggup Potong Kedua Tangan Anaknya

bloglist-malaysia.blogspot.
idahsalam.blogspot

Di wilayah Henan negara China seorang kanak-kanak lelaki berusia 8 tahun yang dikenali sebagai Chu Chu yang hanya boleh berbaring di atas katil hospital, tidak dapat menggerakan kedua tangannya, setelah kedua-dua  tangan beliau dipotong oleh seseorang.

Perkara ini membuatkan orang ramai sangat terkejut. Siapakah yang melakukan perkara yang sedemikian. Datuk sebelah bapa Chu Chu ini menerangkan apa yang berlaku, bagaimana dia menemui Chu Chu berdarah dan tanpa tangan, kemudian dia menghubungi polis, dan di mana dia menjumpai tangan Chu Chu dalam tandas. 
 
Bapa Chu Chu menjelaskan bahawa isterinya mengesyaki dia mempunyai hubungan sulit tetapi bertintak kejam keatas anak mereka. Ibu budak itu mengakui bahawa dia memotong tangan Chu Chu ini. Keluarganya berkata, dia adalah pesakit mental dan dia telah ditemui di sebuah hospital mental di Wuhan.
 
 
 

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment