Monday, July 7, 2014

RG2011... Infaq Ramadan Encik Irwan Saufi Alias [1 Attachment]

 

 
 
 
Rock sokmo.. (jadi rakan FB wa: irwan matrock)


On Monday, July 7, 2014 12:32 PM, IRWAN SAUFI BIN ALIAS <iwansufi@um.edu.my> wrote:




IRWAN SAUFI ALIAS
Pembantu Tadbir (P/O) N22
Unit Dasar & Pentadbiran Am
Bahagian Sumber Manusia
Tel: 03-79677099
Faks: 03-79562158


---------- Forwarded message ----------
From: Haji Tonnan <mtalmunawarah@myjaring.net>
Date: 2014-07-06 4:30 GMT+08:00
Subject: Infaq Ramadan Encik Irwan Saufi Alias
To: Encik Irwan Saufi Alias <iwansufi@um.edu.my>


MADRASAH TAHFIZ AL MUNAWARAH
                Zakat Membawa Berkat
 
 
 
Encik Irwan Saufi,
 
PER: INFAQ RAMADAN UNTUK MEMBANTU 50 GOLONGAN ASNAF ZAKAT & PENGURUSAN MADRASAH SEMPENA BULAN RAMADAN AL MUBARAK 1435 H / 2014 M (MAJLIS BERBUKA PUASA, MOREH, QIYAMULLAIL, SAHUR DLL)
 
Dengan segala hormatnya saya ingin merujuk perkara di atas,
 
2. Berhubung dengan perkara di atas, dimaklumkan bahawa Madrasah ini dengan rendah diri memohon bantuan untuk majlis berbuka puasa, moreh, qiyamullail, sahur dan lain sempena bulan Ramadan Al Mubarak 1435 H / 2014 M.
 
3. Dengan sukacitanya juga dimaklumkan bahawa Madrasah akan mengadakan program perkhidmatan bacaan Al-Quran & Tahlil. Amalan ini akan berjalan 2 kali setiap hari sepanjang bulan Ramadan. Hantarkan melalui emel, faks atau pos, nama-nama arwah yang ditulis diatas slip bank untuk bacaan Al-Quran & Tahlil.
 
4. Pihak Madrasah mengalu-alukan sumbangan Infaq, Zakat, Fidyah atau Derma daripada kaum muslimin dan muslimat, supaya dapat bersama-sama menegakkan syiar islam dengan menginfaqkan sejumlah harta untuk tujuan diatas mengikut kemampuan demi mencari redha Ilahi.
 
4. Oleh itu sebarang sumbangan ikhlas muslimin/muslimat bolehlah dimasukkan terus ke akaun CIMB ISLAMIC BANK BERHAD kami diatas nama;
 
"MADRASAH TAHFIZ AL MUNAWARAH"
NO. AKAUN 860 050 3519 (CIMB BANK)
 
5. Akhir sekali diucapkan jutaan terima kasih, semoga Allah S.W.T membalas jasa baik muslimin/muslimat dan menambahkan rezeki yang berkat diatas keprihatinan muslimin/muslimat terhadap mereka yang memerlukan dan pihak kami amat menghargai sumbangan tersebut. Mohon bantu sebarkan.
 
Sekian. Terima kasih. Wasalam.
 
Yang ikhlas,
 
Tonnan
 
HAJI TONNAN BIN BANI
Mudir Madrasah Tahfiz Al Munawarah
 
Allah Swt Berfirman;
"Perumpamaan orang yang menafkahkan hartanya dijalan Allah adalah seperti sebutir benih yang mengeluarkan tujuh tangkai, disetiap tangkai ada seratus biji dan Allah melipat menggandakan bagi sesiapa yang dia kehendakki dan Allah itu Maha Luas (kurnianya) lagi Maha Mengetahui." Al-Baqarah:261
 
LOT 1334, KAMPUNG KEMENSAH DALAM, MUKIM HULU KLANG, 68000, AMPANG, SELANGOR
NO. TEL.: 013 332 1592, NO. FAKS: 03 4266 2322,
 


" PENAFIAN: E-mel ini dan apa-apa fail yang dikepilkan bersamanya ("Mesej") adalah ditujukan hanya untuk kegunaan penerima(-penerima) yang termaklum di atas dan mungkin mengandungi maklumat sulit. Anda dengan ini dimaklumkan bahawa mengambil apa jua tindakan bersandarkan kepada, membuat penilaian, mengulang hantar, menghebah, mengedar, mencetak, atau menyalin Mesej ini atau sebahagian daripadanya oleh sesiapa selain daripada penerima(-penerima) yang termaklum di atas adalah dilarang. Jika anda telah menerima Mesej ini kerana kesilapan, anda mesti menghapuskan Mesej ini dengan segera dan memaklumkan kepada penghantar Mesej ini menerusi balasan e-mel. Pendapat-pendapat, rumusan-rumusan, dan sebarang maklumat lain di dalam Mesej ini yang tidak berkait dengan urusan rasmi Universiti Malaya adalah difahami sebagai bukan dikeluar atau diperakui oleh mana-mana pihak yang disebut.


DISCLAIMER: This e-mail and any files transmitted with it ("Message") is intended only for the use of the recipient(s) named above and may contain confidential information. You are hereby notified that the taking of any action in reliance upon, or any review, retransmission, dissemination, distribution, printing or copying of this Message or any part thereof by anyone other than the intended recipient(s) is strictly prohibited. If you have received this Message in error, you should delete this Message immediately and advise the sender by return e-mail. Opinions, conclusions and other information in this Message that do not relate to the official business of University of Malaya shall be understood as neither given nor endorsed by any of the forementioned. "


__._,_.___
View attachments on the web

Posted by: Mat Rock <matrock_e1@yahoo.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

Check out the automatic photo album with 1 photo(s) from this topic.
image001.jpg

" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment