Monday, June 24, 2013

Re: RG2011... Cukai pintu naik 120%??? wow!!!!

 

Senang aje sewa lori suruh angkat sampah yang kontrektor tidak ambil ikut jadual itu dan hantar serta longgorkan dihadapan rumah khalid menteri besar yang tidak bertanggung jawab itu. Hanya jaga perut kuncu-kuncu nya saja dan jadi boneka utk DAP aje. Rakyat sengsara, tanah selangor ni dibuat projek rumah harga juta2 untuk rakyat luar negara Malaysia. Secara halus nanti lama-lama hapus le bangsa melayu di bumi selangor pula seperti berlaku di Pulau Pinang. Orang melayu mana mampu beli rumah juta2 itu. Nasif le kita yang hendak PR kan kan, terima le lagi 5 tahun ini. Lama2 Malaysia ni terima le nasif seperti diSingapura. Hapus le pula kuasa politik dari tangan orang melayu, kuasa ekonomi sekarang dan 6 billionair sudah dipegang oleh orang cina


From: Mas Joko Mas Joko <abang_jo63@yahoo.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>; "kelakar@yahoogroups.com" <kelakar@yahoogroups.com>; "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>
Sent: Monday, June 24, 2013 9:53 AM
Subject: RG2011... Cukai pintu naik 120%??? wow!!!!

 
Kami membantah kenaikan cukai pintu sehingga 120%. Ini bertentangan dengan manifesto Pakatan yang penuh 'kebajikan'. Sudahlah longkang tersumbat, rumput bahu jalan tidak berpotong dan kutipan sampah tidak mengikut jadual. Hadiah Pakatan untuk kami.
Kami membantah kenaikan cukai pintu sehingga 120%. Ini bertentangan dengan manifesto Pakatan yang penuh 'kebajikan'. Sudahlah longkang tersumbat, rumput bahu jalan tidak berpotong dan kutipan sampah tidak mengikut jadual. Hadiah Pakatan untuk kami.
Tidak suka ·  · Kongsi · 102311 ·  21 jam yang lalu  berhampiranKampung Sungai Panjang, Selangor · 


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (2)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment