Sunday, March 24, 2013

RG2011... 6 Samseng BN Ditahan Kerana Serang BAS Jelajah Pakatan Rakyat.

 

6 Samseng BN Ditahan Kerana Serang BAS Jelajah Pakatan Rakyat.


6 ditahan polis. Lokasi, Sabah.

Good job Polis Sabah. Sebab bertindak adil dan tidak tunduk ke atas tekanan pemimpin politik tertentu. Ini yang kita perlukan.

Sekumpulan 20 orang samseng BN cuba melakukan kekacauan terhadap kenderaan terbaru PR yang dilancarkan oleh DSAI sebentar tadi. Majlis tersebut adalah majlis merasmikan kenderaan berupa BAS dan VAN yang akan digunakan dalam kempen2 pakatan rakyat khususnya PARTI KEADILAN RAKYAT
di sekitar Sabah dan Sarawak.

20 orang ini tah dari mana, datang dan lakukan HURU HARA di majlis orang. Kalau nak makan kita boleh bagi. Belanja makan small matter ma. Tapi kalau nak datang cari gaduh takan kita nak pelawa pula.

PERGILA MAMPOS.

Daripada 20 orang tue, 6 dari mereka ditahan oleh PDRM setelah laporan dibuat. Kerana didapati bertindak secara berlebihan dan agresif. Cubaan berunding telah dilakukan. Namun mereka berdegil. Siap bawa cat lagi. Apa jadah nak dengki kat orang sampai nak simbah2 cat pula? BODOH GILA. Ini bukan cara yang betul untuk berjuang bagi mewakili UMNO mahupun BN. Atau memang ada arahan langsung dari NAJIB agar timbulkan huru hara?

Bila fikir2 balik aku rasa tak aneh kenapa MUHYIDDIN tahu akan berlaku huru hara pada PRU - 13 selepas parlimen dibubarkan. Boleh jadi dia la kepala kepada huru hara yang akan berlaku kelak. Kot je la. Bayangkanlah, kita minta bukti sampai sekarang dia tak bagi2. Dan kalau kita perhatikan setiap insiden2 yang berlaku eh umno dan bn la dalang disebalik huru hara itu semua.

Jadi tak mustahil huru hara akan datang juga adalah didalangi oleh TPM kita. Gunakan satu batu bunuh dua ekor burung. Dia nak tembak PR dan Najib dalam masa yang sama. Yelah, kalau berlaku huru hara orang takan blame Muyiddin. Dia tipiem ma. Orang mesti direct blame najib. Tension lagi najib dibuatnya. 

Najib ko ahti2 sikit. Aku tengok Muhyiddin sekarang dah lain macam. Kalau dia berpakat 3 orang, Mahathir, Muhyiddin dan Hishamuddin, habislah la kau Najib. Habis. Say babai je la to jawatan PM tue.

KAH KAH KAH


Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/03/6-samseng-bn-ditahan-kerana-serang-bas.html#ixzz2OSbnaqUP

 

 

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment