Sunday, June 2, 2013

RG2011... Foto-foto Mengerikan Penyelamatan Bayi Dibuang

 

 

Foto-foto Mengerikan Penyelamatan Bayi Dibuang

Petugas pemadam kebakaran di timur China berhasil menyelamatkan bayi yang baru lahir dan dibuang ke dalam toilet dan tersangkut di dalam pipa. Demikian dilansir Daily Mail. Setelah dilaporkan oleh stesen televisyen pemerintah, orang-orang mulai marah dan menumpahkan kemarahan itu ke sosial media.

Bayi ini ditemukan di pemukiman penduduk di kawasan orang-orang kaya di Provinsi Zhejiang, Sabtu pekan lalu. Bayi ini berhasil diselamatkan setelah sejumlah tetangga mendengar suara bayi menangis dan menelepon pihak berwenang.

Paip yang hanya berdiameter empat inchi itu berhasil dipotong oleh petugas pemadam kebakaran dan membawa paip itu ke RS dan doktor memotong pipa itu dengan hati-hati agar boleh mengeluarkan bayi tersebut. Bayi tersebut itu selamat dan AP menulis bayi itu diberi nama Bayi No 59 berdasarkan nombor inkubator.

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment