Thursday, September 19, 2013

Re: RG2011... Fwd: SYIAH PERLU DIPERTAHANKAN DIMALAYSIA??

 

diyeorang semua nih kaki sex semua nih xde ape nak pertahan syiah tuh.....semua muka mutaah tuh


2013/9/19 aznum kassim <aznum_career@yahoo.com>
 

dah nak mampos da diaorg ni. da tahu benda ni sesat lagi terang-terangan nak pertahankan.......... hak ape??? hak mengamalkan ajaran sesat kat Malaysia???? hak utk menjahanamkan akidah umat Islam kat Malaysia???????  


From: Sr Rizz.r <junior.rizz@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, September 16, 2013 11:37 AM
Subject: RG2011... Fwd: SYIAH PERLU DIPERTAHANKAN DIMALAYSIA??

 

"Kita mesti pertahankan hak orang Syiah" untuk mengamalkan di Malaysia" Khalid Jaafar berkata lagi, kebebasan befikir dapat membela dan mepertahankan orang syiah untuk mengamalkannya di Malaysia.



Maklumat lanjut layari :-
http://www.rakyatnews.my/index.php/20...

PANASS!! Ketua Syiah Kedah Buat Laporan Polis Terhadap Mufti Kedah!


Satu laporan polis telah dibuat oleh enam orang pemimpin dan ahli Syiah Kedah di Balai Polis Alor Star sebentar tadi. 

Keenam-enam mereka diketuai oleh Abdullah bin Hasan yang merupakan Ketua Syiah Rafidhah Kedah dan Wan Asyraf bin Wan Salahuddin yang merupakan Naib Ketua Syiah Kedah.

Ketua dan Naib Ketua Syiah Rafidhah Kedah itu membuat laporan polis kerana tidak berpuas hati dengan kenyataan Dato' Syeikh Mohamad Badaruddin bin Ahmad, Mufti Kedah dalam akhbar Sinar Harian bertarikh 13 September 2013. Kepala-kepala Syiah Rafidhah tersebut menuduh, Mufti Kedah sengaja mengacum kepada KDYMM Sultan Kedah untuk menggambarkan puak Syiah Rafidhah boleh menyebabkan ketidaktenteraman dalam masyarakat. 

Menurut mereka, kenyataan tersebut berbaur fitnah memandangkan penganut agama Syiah tidak pernah membuat sebarang provokasi atau pun kekacauandi negeri Kedah. Kononnya juga, kerajaan dan pihak berkuasa terus-menerus menghentam Syiah seolah-olah Syiah amat merbahaya kepada masyarakat. 

Kepala-kepala Syiah Rafidhah tersebut berharap, mereka yang terlibat dikenakan tindakan dan kaum Rafidhah pula akan terus mengambil tindakan terhadap mereka yang dikatakan 'tidak bertanggungjawab'. 

Walaupun tidak mengakui yang ajaran Syiah merbahaya kepada masyarakat, keenam-enam kepala Syiah Rafidhah tersebut menyatakan bahawa amalan Syiah tidak akan dihentikan dan semua buku tulisan keparat-keparat Syiah akan diterbitkan dan diedarkan pada masa akan datang dengan sebebas-bebasnya. 

Kepala-kepala Syiah Rafidhah yang juga merupakan antara pengikut dan pemimpin PAS setempat itu juga memandang remeh serta memperlekehkan Akta Anti Syiah yang telah diwujudkan di Negeri Kedah setelah diluluskan oleh DUN Kedah baru-baru ini. - Kedahan

Syiah dalam kumpulan yang kecil memang tak bahaya, tapi kalau dah jadi macam Iraq, hingga ada satu wilayah sendiri. Itu yang terjadinya perang saudara, sebab syiah halalkan darah umat Islam yang lain.

Minta pihak berkuasa, tangkap si Abdullah ni. Guna akta anti syiah yang baru dibuat. Sampai bila nak biar dia bebas sebar ilmu yang tak patut disebarkan? Baik mencegah dari mengubati.

McTheory:
Kelakar bila dia pulak buat laporan keatas mufti Kedah. he he..



__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (3)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment