Thursday, September 19, 2013

RG2011... Fwd: IniKalilah™

 



IniKalilah?????? | Blog Isu Hangat, Semasa dan Terkini.

IniKalilah??????

Link to IniKalilah?????? | Blog Isu Hangat, Semasa                      dan Terkini.

BONGKAR!!! Kenapa Selalu Lebam-lebam?? [MESTI BACA...]

Posted: 19 Sep 2013 05:53 AM PDT

BONGKAR!!! Kenapa Selalu Lebam-lebam?????? [MESTI BACA...]


Selalu Lebam-lebam??? tak tahu dari mana datangnya lebam...
Semoga Allah melindungi kita...

bangun pagi tiba2 ada lebam kat anggota badan, siapa disini yang kerap ada lebam-lebam dibadan?

Bila Jin atau makhluk halus mula jatuh cinta kepada seseorang wanita, pasti buruk padahnya. Pada permulaan, akan wujud kesan lebam pada peha wanita itu, dan jika dibiarkan, lebam-lebam itu mungkin melarat ke anggota-anggota badan yang lain.

Lebam Digigit Jin boleh berlaku apabila seseorang wanita tidur selepas asar, biasanya kesan itu dapat dilihat pada peha kanan atau kiri mereka. Tompok lebam kebiruan, dan jika mampu dilihat, pasti ada 5 lubang halus pada lebam tersebut. Apa yang lebih malang, sekali Jin menggigit pasti akan digigit lagi.


Jangan biarkan Jin Jatuh Cinta. Elakkan keluar waktu senja atau petang, jangan dedahkan aurat dan berpakaian seksi, jauhi tempat-tempat sunyi seperti lorong dan kawasan berlubang seperti telaga.

Mandi pada waktu maghrib tanpa beralas, gunakanlah kain basahan. Wanita tidak dapat melihat, namun Jin mampu melihat kekasihnya. Digigit Jin tanda kasihnya. Usah menggoda Jin dengan kecantikan mu, sekali Jin jatuh cinta, buruk padahnya dan sukar dicari penawarnya. Ada yang menamakan ia Sihir Jin Asyik (Jin sedang Angau).????


Bila Jin cuba pertahan cinta pada kekasihnya, pasti sukar seseorang itu mendapat jodoh. Malah bila orang datang merisik lalu senyap, orang datang meminang juga senyap. Mungkin ada kekasih alam lain yang cuba pertahan cinta mereka.

SHARE pada semua!

BONGKAR!!! Kisah Benar Semoga Menjadi Pengajaran [MESTI BACA...]

Posted: 19 Sep 2013 03:26 AM PDT

BONGKAR!!! Kisah Benar Semoga Menjadi Pengajaran [MESTI BACA...]
????SANI MOHD NOOH: *Ini suatu kisah benar~ (kejadian di tmpt saya- johor. Tmpt & nama2 terlibat x perlulah ditulis di sini...)

Penangan mencabar Allah !

Sepasang couple, dinasihat oleh keluarga & kwn2 agar jgn suka buat maksiat... Semua nasihat hanya dibalas dgn kata2 perli oleh mrk berdua. Nak jd cerita smlm.. Terluncur kata2 dari mereka berdua, "Kalau Tuhan berani , meh kita jumpa... Tgk sapa lg kuat ! " Sambil ketawa. Kedua2nya gelak...
Kira2 jam 11.30 mlm (tanggal 16 sept 2013), mrk brdua berkenderaankn motosikal memecut laju di highway tepi kg kami. Tiba2 berdentum bunyi accident. Kedua2 pasangn itu terpelusok didpti terpelosok ke bwh lori 16 tayar.
Menurut saksi, mrk cuba memotong tp ada kereta brgerak perlahan d dpn, lalu terbabas ke lori semula, x dpt dielak lg..
Apa yg terjadi kpd mereka?

Kedua2nya digelek hancur oleh lori yg sarat dgn muatannya itu....

Menurut saksi , tidak ada satu bhgn dari bdn kedua2 yg tidak hancur. Yg dpt dicam hanya 4 batang tulang (kaki) yg dagingnya telah tiada langsung, bagai dikikis habis...
Bomba yg mengutip mayat2 itu hanya dpt mengutip sisa2 itu dgn penyodok shj. Oleh krn mayat2, mati berasingn, maka dpt la diasingkn jgk antara keduanya..
Di hospital, kedua2 mayat dimandikan dlm tapis, bagai membasuh daging cincang ( daging tetel ?), tiada jln lain.
Mayat itu kemudian dikafan bagai mengulung 'kueh popia' & dikerandakan. Kpd keluarga msg2 dipesan supaya jgn dibuka lg keranda itu..

Maka siang tadi (17 sept 2013), telah ditanam hamba2 Allah yg sombong itu... Hamba2 yg begitu berani mencabar Allah !
Apakah nasib mrk mlm ini wahai kawan2 ku !?
*Wahai saudara2 ku, wahai hamba2 Allah, ambillah pelajaran & pengajaran dari kejadian ini...(!

P/S: Awas apabila kita berkata sesuatu, tuhan bayar cash and cash.
nauzubillah min zalik.
Walaupun mereka sudah pergi, bukan bertujuan untuk mengaibkan kedua-dua arwah, tetapi sekadar berkongsi ikhtibar dan tauladan kepada kita yang masih bernyawa. Kita sendiri pun tak tahu macam mana kematian diri kita sendiri nanti.semoga perkara ini memberi keinsafan kepada kita.

[GAMBAR] Helikopter Tentera Rejim Assad Ditembak [SAKSIKAN...]

Posted: 18 Sep 2013 10:07 PM PDT

[GAMBAR] Helikopter Tentera Rejim Assad Ditembak [SAKSIKAN...]

Saluran berita Turki melaporkan bahawa:
Tentera Turki telah menembak jatuh sebuah helikopter yang telah memasuki sempadan Turki.
Helikopter berkenaan telah meletup dan terhempas didalam sempadan Syria/Turki. Dua juruterbang telah sempat lari keluar daripada helikopter berkenaan.????
Seorang daripada juruterbang berkenaan telah dibunuh oleh mujahideen FSA dan seorang lagi telah ditangkap. Menurut sumber laporan ini lagi, helikopter ini telah menyerang kawasan Latakia dengan mengunakan peluru berpandu yang telah menyebabkan 36 orang terbunuh, 7 daripada mereka adalah kanak-kanak.

Sementara itu telah berlaku banyak pertempuran diantara Mujahideen FSA dan Rejim Assad di pinggiran bandar Kota Damsyik termasuklah Qaboun, Joubar, Barzeh dan Daria.

Di Homs , rejim Assad telah berterusan menyerang Homs sejak 458 hari yang lepas.- Al Jazeera

BONGKAR!!! Keluarga Pembunuh [SAKSIKAN...]

Posted: 18 Sep 2013 09:06 PM PDT

BONGKAR!!! Keluarga Pembunuh [SAKSIKAN...]

Moscow: Tanpa banyak yang kelihatan meragukan, sepasang suami isteri dan seorang anak mereka rupa-rupanya menjadi pembunuh dan perompajk bersiri sejak enam tahun lalu.

Dalam satu daripada jenayah yang dilakukan, Roman Podkopaev; isterinya, Inessa Tarverdiyeva dan anak perempuan mereka, Viktoria Tarverdiyeva mengikat seorang remaja perempuan berusia 13 tahun sebelum menembak mangsa. Mayat itu kemudian dilapah.

Penyiasat percaya 30 individu lain, termasuk termasuk kanak-kanak dan polis menjadi mangsa keluarga itu.

Media melaporkan, keluarga ganas terbabit menjalankan misi jenayah itu seolah-olah seperti mereka keluar untuk bekerja di pejabat.



INESSA Tarverdiyeva.

Bagaimanapun, Podkopaev, 35, terbunuh ketika berbalas tembakan dengan polis minggu lalu, manakala Inesaa, 46, yang juga bekas jururawat cedera parah.

Podkopaev adalah seorang doktor gigi.

Keluarga berasal dari Stavropol di Russia itu aktif menjalankan kegiatan mereka di kejiranan Rostov untuk menyara hidup.

Namun, polis berkata, sebenarnya mereka sudah mempunyai kehidupan yang baik dan selesa.

Jurucakap polis berkata, keluarga itu biasanya memberitahu jiran tetangga kononnya pergi berkhemah sebelum menghilangkan diri untuk melakukan kegiatan jenayah.

Dalam satu serangan, mereka menembak mati askar payung terjun, Dmitry Chudakov; isteri mangsa, Irina dan anak lelaki pasangan itu yang berusia tujuh tahun.

Mereka kemudian menikam anak perempuan mangsa, Veronika sebanyak 37 kali. - Agensi

BONGKAR!!! 1,000 Nikah Di Thailand Sebulan [BACALAH...]

Posted: 18 Sep 2013 07:09 PM PDT

BONGKAR!!! 1,000 Nikah Di Thailand Sebulan [BACALAH...]

SONGKHLA ?????? Secara purata 1,000 rakyat Malaysia terutamanya dalam kalangan mereka yang berumur 30-an melangsungkan perkahwinan di selatan Thailand pada setiap bulan.

Konsulat Jeneral Malaysia di Songkhla, Mohd. Faizal Razali berkata, angka tersebut tidak termasuk pernikahan membabitkan rakyat negara ini melalui orang tengah atau sindiket.

??????Jumlah yang direkod membabitkan mereka yang melangsungkan pernikahan melalui saluran sah dan mengikut garis panduan Jabatan Agama Islam Malaysia (Jakim), Majlis Agama Islam Wilayah berkenaan dan mendapat pengesahan pejabat Konsulat Malaysia di sini.

??????Ada dalam kalangan pasangan tersebut berkahwin dengan pasangan warganegara lain seperti Thailand, India dan Pakistan,?????? dedah beliau selepas menyaksikan majlis menandatangani memorandum persefahaman (MoU) antara Kolej Poly-Tech Mara (KPTM) dan Persatuan 12 buah sekolah di Songkhla, Thailand di Kompleks Sukan di sini semalam.

MoU tersebut akan menyaksikan kerjasama KPTM dan 12 buah sekolah di Songkhla dalam menjayakan pusat bahasa yang ditubuhkan KPTM di wilayah itu untuk membantu pelajar-pelajar di negara jiran menguasai bahasa Melayu dan Inggeris. - Kosmo.

[GAMBAR] Wanita Maut Digilis Bas Ekspres [SAKSIKAN...]

Posted: 18 Sep 2013 05:17 PM PDT

[GAMBAR] Wanita Maut Digilis Bas Ekspres [SAKSIKAN...]

JERANTUT- Seorang wanita maut apabila di gilis sebuah bas ekspres ketika mangsa dalam perjalanan untuk menoreh getah di Kilometer 7 Jalan Jerantut-Temerloh, dekat Kampung Paya Rajin, di sini, kira-kira jam 7.30 pagi, kelmarin.

Ketua Polis Daerah, Superitendan Azid Ismail berkata, mangsa, K. Saraswahty, 56, dari Kampung Mat Kilau 2, maut di tempat kejadian ekoran kecederaan parah akibat di gilis bas ekspres itu di bahagian kepala.


Menurutnya, kemalangan berlaku apabila motosikal yang ditunggang mangsa dipercayai telah dilanggar oleh bas ekspres tersebut yang berada di belakang mangsa yang kedua-duanya dari arah jalan Jerantut-Temerloh.

????
??????Mangsa yang mengalami kecederaan parah meninggal dunia di tempat kejadian manakala pemandu bas tersebut tidak berhenti dan meneruskan perjalanan ke Kuala Lumpur.


Azid berkata, pemandu bas itu kini ditahan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Jerantut selepas menyerah diri petang kelmarin.


??????Sehubungan ini, pihak polis minta penumpang???? yang menaiki bas tersebut dari Jerantut menuju ke Kuala Lumpur pada jam 7 pagi pada???? 16 September lalu atau mana-mana saksi untuk tampil ke IPD Jerantut.


??????Mereka boleh menghubungi???? IPD Jerantut di talian 09-2662222 atau 09-2666889,?????? katanya. - SH.


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (40)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment