Monday, June 24, 2013

Re: RG2011... Kalau dah time di wawancara YB ni blh terlelap, kat dlm ofis dia nanti xpyh cakapla.. Zzz

 

Nak jadi pemimpin kena 'fit'.....dulu pak lah kena



From: Arzaul <arzaul@mct.com.my>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, June 24, 2013 9:48 AM
Subject: Re: RG2011... Kalau dah time di wawancara YB ni blh terlelap, kat dlm ofis dia nanti xpyh cakapla.. Zzz

 
assalamualaikum bro....biar terlelap seketika,tanpa amanah pikul tugas....daripada sedar tapi terlena biarkan penyelewangan berleluasa di sana-sini.....fikir2kan....kita semua x de apa2...jika DIA tentukan masa dan ketika serta di saat itu kau terlelap....trlelaplah ia.....
 
Sent: Saturday, June 22, 2013 12:24 PM
Subject: RG2011... Kalau dah time di wawancara YB ni blh terlelap, kat dlm ofis dia nanti xpyh cakapla.. Zzz
 
 

MB terlelap pada sidang akhbar


DITANGKAP TERTIDUR... tiga gambar menunjukkan detik-detik Abdul Khalid tertidur kira-kira 15 saat pada sidang akhbar di lobi Dewan Undangan Negeri Selangor di Shah Alam semalam.


SHAH ALAM – Sidang akhbar Menteri Besar Selangor selepas Majlis Angkat Sumpah pelantikan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) semalam menyaksikan gelagat Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang tiba-tiba hilang fokus sebelum terlelap ketika bercakap kepada sekumpulan pemberita.
Turut bersama pada sidang akhbar yang diadakan di lobi Dewan Undangan Negeri (DUN) di sini ialah Speaker DUN Selangor, Hannah Yeoh dan Timbalan Speaker, Nik Nazmi Nik Ahmad. Sidang akhbar itu diadakan bagi mengulas mengenai majlis angkat sumpah tersebut.
ADUN Pelabuhan Klang tersebut disedari tertidur apabila beliau membuat kenyataan dalam nada terputus-putus sehingga sukar difahami dan diikuti mata tertutup sebelum terus terlelap selama hampir 15 saat.
Apabila tersedar, Abdul Khalid ditanya seorang pemberita sama ada beliau tertidur. Menteri Besar itu mengakui bahawa beliau sememangnya terlelap.
Selepas itu, Abdul Khalid yang masih berada pada sidang akhbar sama turut dilihat terlelap buat kali kedua selama kira-kira 10 saat ketika Hannah bercakap di depan kira-kira 15 wartawan dan jurugambar.

Artikel Penuh: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=0622&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_02.htm#ixzz2Wuq1aGqT
Hakcipta terpelihara


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (5)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment