Tuesday, September 23, 2014

RG2014... Fw: Bayi 8 Bulan Hampir Dibaham Biawak Besar

 



Gempar! Bayi 8 Bulan Hampir Dibaham Biawak Besar

bloglist-malaysia.blogspot
depalma-sp.blogspot
Gempar! Bayi 8 Bulan Dibaham Biawak Besar - Assalamualaikum, bersumberkan facebook, bayi ini dikatakan hampir dibaham oleh seekor biawak besar tetapi nasib baik bayi itu hanya sempat dicakar pada muka di Pulau Tioman. Menurut Encik Kamal Ariffin, biawak besar tersebut masuk ke dalam ruang dapur ke dalam rumah. Ibunya meletakkan bayi dalam katil bayi di lantai dapur. 

Sementara itu, ibunya naik ke tingkat atas sekejap untuk mengambil barang dan meningglkan bayi tersebut di situ. Tiba-tiba, ibunya terdengar bayinya meraung dengan kuat dan cepat-cepat turun lalu ternampak seekor biawak besar sedang cuba mengeluarkan bayi dari katil tersebut menggunakan kukunya. Kejadian tersebut dikatakan berlaku pada jam 10.30 pagi semalam di Kampung Tekek, Pulau Tioman.

Rasanya, saiz biawak tersebut lebih kurang besar ni..
 
 
 
BAN Sadis - Kepala Baby Di Gigit Biawak. Beware !
 
bloglist-malaysia.blogspot
bankami.net
 
 
Klinik Kesihatan Tekek, Pulau Tioman. Jam lebihkurang 1030hrs, seorang bayi perempuan seberat 9kg, yang diletakkan di atas lantai dapur. Sewaktu kejadian, mak bayi tersebut meninggalkannya untuk mengambil sesuatu. Tiba-tiba terdengar bunyi bising di dapur diikuti suara bayi menangis dengan kuat dan tidak seperti biasa.

Terasa tidak sedap hati, maknya terus berlari ke dapur dan mendapati seekor biawak besar sedang mengigit serta mencengkam kepala bayi perempuannya dengan kukunya dan cuba tarik bayi itu keluar dari kawasan dapur untuk dibawa lari ke dalam semak. Bayi dirujuk ke Hospital Mersing, Johor.
 
comments :
 
Anonymous
sejak bila biawak mkn manusia ni.. tekanan ke ape biawak ni
 
Anonymous
kesian kt baby tu...
 
Anonymous
bedirik bulu roma aku tgk baby kena mcm ni.. mampos biawak tu kena bantai sat lagi
 
Anonymous
Biawak tu lapar, dia sangka baby tu mcm makanan biasa dia, wlu mungkin pelik sikit sebab bentuk tak macam biasa (ayam, kucing ke dll) ... tngok le badannya besar , kalah baby tu.

Pengajarannya, kalau lapar, semua
bule jadi , juga utk kita semua,.. perkara2 pelik boleh berlaku akhir ni.
 
 
 
GEMPAR ! BIAWAK CUBA MELARIKAN BUDAK DI PULAU TIOMAN !!
 
bloglist-malaysia.blogspot
pkrl.blogspot.
 

Klinik Kesihatan Tekek, Pulau Tioman... Jam lebihkurang 1030hrs, seorang bayi perempuan seberat 9kg diletakkan di atas lantai dapur. Sewaktu kejadian, mak bayi tersebut meninggalkannya untuk mengambil sesuatu.
 
Tiba-tiba terdengar bunyi bising di dapur diikuti suara bayi menangis dengan kuat dan tidak seperti biasa. Terasa tidak sedap hati, maknya terus berlari ke dapur dan mendapati seekor biawak besar sedang mengigit serta mencengkam kepala bayi perempuannya dengan kukunya dan cuba tarik bayi itu keluar dari kawasan dapur untuk dibawa lari ke dalam semak. Bayi dirujuk ke Hospital Mersing, Johor.
 
 

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment