Wednesday, September 24, 2014

RG2014... Fw: Maut Dihempap Batang Besi Kren

 



Ngeri! Pemandu Lori Sampah Dihempap Batang Besi Kren Maut

bloglist-malaysia.blogspot
depalma-sp.blogspot
Assalamualaikum, berita mengejut dari Melaka yang melibatkan seorang pemandu lori sampah syarikat Southern Waste Management (SWM) maut setelah dihempap batang besi kren seberat 25 tan yang jatuh secara tiba-tiba ketika kerja menaikkan sebuah generator ke atas bumbung kompleks beli-belah Mahkota Parade.

Anas Tawi, 55, sedang mengutip sampah di belakang bangunan pusat beli-belah itu ketika kejadian pada jam 5.35 pagi dan tidak sempat melarikan diri. Palang besi kren berkenaan jatuh secara tiba-tiba.

Mangsa yang juga warga Indonesia cedera parah di kepala akibat dihempap. Dia yang mempunyai taraf penduduk tetap meninggal di tempat kejadian.
 
Sabari Bidin, 45, merupakan rakan sekerja mangsa dan juga kelindan lori berkenaan, berkata dia hanya mampu melihat dan tidak sempat berbuat apa-apa kerana kejadian berlaku dengan pantas.


Beliau juga berkata ketika itu dia sedang berada di belakang lori dan nampak besi kren jatuh sebelum menghempap mangsa.


"Rasa pilu dan sedih melihat rakan yang sudah lebih 30 tahun bekerja dengan SWM terkorban dalam kejadian ini," katanya ketika ditemui di tempat kejadian.
Pemangku Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Superintendan Razali Bakar ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan mengkategorikan kes tersebut sebagai mati mengejut.

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment