Sunday, September 28, 2014

RG2014... Fw: Untuk Penganalis PRK Pengkalan Kubor

 



Untuk Penganalis PRK Pengkalan Kubor Yang Suka Nak Salahkan PAS

Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur

tranungkite.net



Ada seorang penulis terkenal (bukan yang sedang berada di Mekah sekarang) bertanya dalam FB, macam mana nak tulis pasal kekalahan PAS di Pengkalan Kubor. Ada rakan FB menjawab tulislah macam mana DAP kalah di Teluk Intan, apa susah.

Tapi ramai penganalisis cuba nak kaitankan dengan hubungan PAS dan Pakatan Rakyat semata-mata nak salahkan ulama dan PAS. Nasib baik Ahmad Yaakob Menteri Besar tak menerajui PRK kalau tak teruk mereka akan hentam.

Ada pula SU PASMA kata kerana tak ada Hussam. Ini aku nak gelak. Sepatutnya Hussam yang terajui PRK tapi Husam kata nak ke Mekah. Itu tukar kepada Tuan Ibrahim.

Ramai yang suka buat cerita dan ambil kesempatan nak kutuk kepimpinan Ulama Dalam PAS dengan membutakan hati terhadap analisis sebenar, akhirnya analisis termasuk prof. sebelum ini dilihat baik telah jadi KANGKUNG!!

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment